reklama

Hodně rodičů neví, co jejich děti sledují na YouTube. A ani to vědět nemohou, protože se jim nevěnují. A tak YouTube zaujal roli výchovného...

Nejen YouTube, i Facebook hojně využívá algoritmus, který si dokáže načíst naše zájmy na síti, a pak nám podle nich nabízí obsah. To abychom v...

Tomáš Hrivnák, sympatický muž se smyslem pro humor, který se přes 20 let pohybuje v marketingu, začal svou přednášku na konferenci Dítě v síti 2018...

V roce 1956 publikoval americký spisovatel science fiction Philip K. Dick krátký příběh, ve kterém popsal starosti policejního šéfa z budoucnosti,...

Nová reklamní kampaň Gillette „The best a man can be“ (To nejlepší, čím může muž být) je variací reklamního sloganu „The best a man can get“ (To...

Další hranice marketingu budou brzy překonány. Firmy budou investovat miliardy dolarů kvůli studiu chování spotřebitelů. Půjde jim například o...

Americká značka bot Payless (v češtině asi něco jako "plať méně"), jež je typická svými lidovými cenami, chtěla zjistit, kolik jsou lidé za jejich...

Když ve Spojených státech skončila ve třicátých letech minulého století alkoholová prohibice, bylo znovu povoleno vytvářet na pití reklamu a...

Ve své přednášce na konferenci Forum Media uváděla, že moderní internetové společnosti (včetně těch největších a nejpozitivnějších, jako je Amazon,...

Získat pozornost na Instagramu není tak jednoduché, jak si můžete myslet. Když je nejhůř, můžete se uchýlit k netradičním řešením, například...

Ve světě televizních reklam je možné všechno. Usměvavá mladá dáma si vezme do divadla prací prostředek, aby ho v nestřežený okamžik mohla vytáhnout...

Během posledních tří let tlačila americká Komise pro federální obchod (FTC) na instagramové celebrity, aby příspěvky, které vznikají v partnerství s...

Snažíte se nakupovat zodpovědně? Greenwashing je marketingová strategie, jejímž cílem je představit společnost jako „zelenou“ a šetrnou k lidem i...