fbpx

Jedna z výročních reklamních cen Art Directors Clubu putuje do redakce Flowee za naši loňskou kampaň sloganů "Máma není doma, You Tube jo"

Zveřejněno: 12. 4. 2019

Loni na jaře polepilo Flowee na 665 venkovních plochách prakticky celou Českou republiku obrovskou kampaní, která měla za cíl oslovit společnost řadou inovativních témat a samozřejmě taky přitáhnout pozornost k našemu webu. To se povedlo. Kampaň ocenili nejen lidé, kteří nám psali do redakce, ale i odborníci.

mejdan

Slavnostní večer se nesl ve znamení reklamního designu, kreativity a kreativní hudby


Na čtvrtečním slavnostním vyhlášení soutěže Art Directors Clubu Creative Awards 2019 jsme získali stříbrnou sošku (v podobě malé hlavy reklamního mága) v kategorii copywriting. Zlatá soška nebyla udělena, a tím se vlastně kampaň Flowee stala z hlediska copywritingu nejúspěšnějším počinem loňského roku.

Další ocenění i filantropie

 

Už předtím kampaň Flowee, kterou jsme interně překřtili na "outdoorový twitter", získala ocenění klubu copywriterů. Flowee je dceřinou společností firmy BigBoard, největší tuzemské společnosti v segmentu venkovní reklamy, která je pravidelným partnerem řady akcí a iniciativ z oblasti "nové ekonomiky".

board uber

Kampaň, která loni na jaře pokryla Česko. Letos Flowee představuje svůj pražský magazín Flowee City


V dubnu jde například o Start-up World Cup & Summit či Smart Mobility Hackathon Prague. Firma je také významným podporovatelem desítek filantropických projektů (Dobrý anděl a další).

Flowee i s jeho novým projektem o vizích pro městský život Flowee City je plné témat o soužití člověka s moderními technologiemi, s novými příležitostmi i riziky spojenými s fenomény 21. století.

Flowee se díky své kampani podařilo například zpopularizovat téma digitálního vzdělávání a digitálního detoxu.

hlava

A zde je výsledek neboli cena. Stříbrná hlava od Art Directors Clubu


Po jarní kampani jsme přišli v létě roku 2018 s projektem Dítě v síti, který probíhá pod záštitou eurokomisařky Věry Jourové. Založili jsme webovou stránku, v prosinci loňského roku proběhl první ročník konference a letos v květnu vydáváme v edici Flowee knihu Dítě v síti. 

Jak se sžít s technologiemi

V edici Flowee už v prosinci vyšla kniha Průvodce budoucností aneb Jak si užít globální krizi, která rozvíjí inovační témata a paradoxy současné společnosti nastíněné v oceněné kampani. Ostatně, celé Flowee i s jeho novým projektem o vizích pro městský život s názvem Flowee City je plné témat o soužití člověka s moderními technologiemi, s novými příležitostmi i riziky spojenými s fenomény 21. století.

Související…

Odebírejte Flowee City e-mailem. Víkendové čtení do vaší poštovní schránky
Zdeněk Strnad

Na oceňované kampani magazínu Flowee spolupracoval i marketingový stratég Roman Spáčil a grafickou podobu kampaně připravilo studio HMS design.

foto: Flowee, zdroj: Artd Directors Club

Tipy redakce

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Flákač, budižkničemu, alkoholik, čórka. To jsou typické konotace, které si mnoho z...

Život ve městě zvyšuje riziko úzkostí. Co dělat, když se nechcete odstěhovat?

Život ve městě zvyšuje riziko úzkostí. Co dělat, když se nechcete odstěhovat?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...