fbpx

Firemní kultura se mění spolu s technologiemi, které umožňují práci odkudkoli. Jaké benefity mají zaměstnanci v Seznamu, Mallu, v Monetě, v innogy, ČSOB a ve Volvu?

Zveřejněno: 13. 3. 2019

Jak si v době rekordně nízké nezaměstnanosti udržet kvalitní zaměstnance a jak přitáhnout ty perspektivní? Přední české společnosti se snaží především přizpůsobit svoji firemní kulturu tak, aby se lidé v zaměstnání cítili co nejlépe. Využívají moderních technologií, které zaměstnancům umožňují práci odkudkoli. A zdá se, že tenhle trend si především mladí lidé už vzít nenechají, i kdyby se ekonomice začalo dařit hůř. Na to, jak se novým trendům přizpůsobují, jsme se zeptali šesti různých firem z různých sektorů. 

A položili jsme jim těchto pět otázek: 

  1. Je ve vaší společnosti běžné, že lidé sedí v práci "od-do", nebo si můžou zaměstnanci organizovat práci podle svého?
  2. Především mladí lidé dneska vyžadují, aby nemuseli sedět na jednom místě v kanceláři, aby mohli pracovat odkudkoli. Jak se tomu trendu ve firmě přizpůsobujete?
  3. Jak poté probíhá kontrola jednotlivých projektů?
  4. Jaké nástroje k plánování, komunikaci zaměstnanců či řízení celých projektů běžně využíváte?
  5. Home office je dneska poměrně běžný benefit. Neobáváte se, že o něj zaměstnanci přijdou, pokud ekonomika zpomalí?

V odkazech najdete odpovědi společností SeznamMall Group, MONETA Money Bank, innogy, ČSOB a českého zastoupení automobilky Volvo.

foto: Shutterstock

Tipy redakce

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Loni v létě zaplatil jeden britský turista na Sardinii pokutu 1 032 eur, když byl...

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání Země

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání...

Praha 7 vyhlásila v květnu stav klimatické nouze , jak ji (a nejen ji, ale celou...

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter,...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.