fbpx

Ve velkém využíváme pokročilé technologie například pro videokonference a nástroje pro projektové řízení, říká mluvčí Moneta Money Bank

Zveřejněno: 10. 3. 2019

Jak si v době rekordně nízké nezaměstnanosti udržet kvalitní zaměstnance a jak přitáhnout ty perspektivní? Jak se novým trendům v zaměstnávání přizpůsobují v Monetě Money Bank, jsme se zeptali jejího mluvčího Jakuba Švestky.

job jakub svestka

Prioritou je spokojený klient a dosažené výsledky místo striktního sledování, jak zaměstnanci dodržují pracovní dobu, říká Jakub Švestka


Je ve vaší společnosti běžné, že lidé sedí v práci "od-do", nebo si můžou zaměstnanci organizovat práci podle svého?

Pro nás coby agilně řízenou organizaci je obecně prioritou spokojený klient a dosažené výsledky místo striktního sledování, jak zaměstnanci dodržují pracovní dobu. Na straně druhé jsou pozice typu bankéř či pracovník zákaznického centra, u nichž je dodržování pracovní doby vyžadováno s ohledem na provozní dobu.

Především mladí lidé dneska vyžadují, aby nemuseli sedět na jednom místě v kanceláři, aby mohli pracovat odkudkoli. Jak se tomu trendu ve firmě přizpůsobujete?

Možnost práce na dálku umožňujeme a naši zaměstnanci ji rádi využívají podobně jako další benefity, například volné dny na zotavenou.

Díky častým statusovým schůzkám a dalším nástrojům máme neustále perfektní přehled o vývoji jednotlivých projektů.

S cílem ještě více zpříjemnit našim zaměstnancům pracovní prostředí jsme v centrále vytvořili několik míst v neformálním, útulném designu s křesly a pohovkami, kam si lidé podobně jako v kavárně sedají pro vedení neformálních schůzek či práci s notebookem. V létě mohou naši zaměstnanci pracovat na některé z našich venkovních teras s výhledem na panorama Prahy...

Jak poté probíhá kontrola jednotlivých projektů?

Díky častým statusovým schůzkám a dalším nástrojům máme neustále perfektní přehled o vývoji jednotlivých projektů i skutečné výkonnosti jednotlivých pracovníků.

Přečtěte si, jak se novým trendům v zaměstnávání přizpůsobují ve společnostech Mall Group, Seznam, innogy, ČSOB a Volvo.

Jaké nástroje k plánování, komunikaci zaměstnanců či řízení celých projektů běžně využíváte?

Ve velkém využíváme pokročilé technologie například pro videokonference a nástroje pro projektové řízení, jako je Jira. Velmi se nám osvědčily.

Home office je dneska poměrně běžný benefit. Neobáváte se, že o něj zaměstnanci přijdou, pokud ekonomika zpomalí?

Ne, toho se neobáváme.

foto: Moneta a Shutterstock, zdroj: Moneta Money Bank

Tipy redakce

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Flákač, budižkničemu, alkoholik, čórka. To jsou typické konotace, které si mnoho z...