fbpx

Ve velkém využíváme pokročilé technologie například pro videokonference a nástroje pro projektové řízení, říká mluvčí Moneta Money Bank

Zveřejněno: 10. 3. 2019

Jak si v době rekordně nízké nezaměstnanosti udržet kvalitní zaměstnance a jak přitáhnout ty perspektivní? Jak se novým trendům v zaměstnávání přizpůsobují v Monetě Money Bank, jsme se zeptali jejího mluvčího Jakuba Švestky.

job jakub svestka

Prioritou je spokojený klient a dosažené výsledky místo striktního sledování, jak zaměstnanci dodržují pracovní dobu, říká Jakub Švestka


Je ve vaší společnosti běžné, že lidé sedí v práci "od-do", nebo si můžou zaměstnanci organizovat práci podle svého?

Pro nás coby agilně řízenou organizaci je obecně prioritou spokojený klient a dosažené výsledky místo striktního sledování, jak zaměstnanci dodržují pracovní dobu. Na straně druhé jsou pozice typu bankéř či pracovník zákaznického centra, u nichž je dodržování pracovní doby vyžadováno s ohledem na provozní dobu.

Především mladí lidé dneska vyžadují, aby nemuseli sedět na jednom místě v kanceláři, aby mohli pracovat odkudkoli. Jak se tomu trendu ve firmě přizpůsobujete?

Možnost práce na dálku umožňujeme a naši zaměstnanci ji rádi využívají podobně jako další benefity, například volné dny na zotavenou.

Díky častým statusovým schůzkám a dalším nástrojům máme neustále perfektní přehled o vývoji jednotlivých projektů.

S cílem ještě více zpříjemnit našim zaměstnancům pracovní prostředí jsme v centrále vytvořili několik míst v neformálním, útulném designu s křesly a pohovkami, kam si lidé podobně jako v kavárně sedají pro vedení neformálních schůzek či práci s notebookem. V létě mohou naši zaměstnanci pracovat na některé z našich venkovních teras s výhledem na panorama Prahy...

Jak poté probíhá kontrola jednotlivých projektů?

Díky častým statusovým schůzkám a dalším nástrojům máme neustále perfektní přehled o vývoji jednotlivých projektů i skutečné výkonnosti jednotlivých pracovníků.

Přečtěte si, jak se novým trendům v zaměstnávání přizpůsobují ve společnostech Mall Group, Seznam, innogy, ČSOB a Volvo.

Jaké nástroje k plánování, komunikaci zaměstnanců či řízení celých projektů běžně využíváte?

Ve velkém využíváme pokročilé technologie například pro videokonference a nástroje pro projektové řízení, jako je Jira. Velmi se nám osvědčily.

Home office je dneska poměrně běžný benefit. Neobáváte se, že o něj zaměstnanci přijdou, pokud ekonomika zpomalí?

Ne, toho se neobáváme.

foto: Moneta a Shutterstock, zdroj: Moneta Money Bank

Tipy redakce

S Tomášem Zimou o roce 2050: Snad nás technika neodlidští a planeta unese

S Tomášem Zimou o roce 2050: Snad nás technika neodlidští a planeta unese

Přiznám se, že jsem tu od promoce nebyl. Tedy nějakých patnáct let. V Karolinu to...

Jak připravit dítě o zážitek? Pusťte mu hned po akci video z jeho akce

Jak připravit dítě o zážitek? Pusťte mu hned po akci video z jeho akce

Kamera je úžasný vynález. Dokáže zaznamenat skutečnost a uchovat ji v reálné...

Globální oteplování: Nejdůležitější fakta a kde se vzal český skepticismus

Globální oteplování: Nejdůležitější fakta a kde se vzal český skepticismus

Řada českých publicistů i vědců se v poslední době vyjadřuje s pochybami o...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.