fbpx

Ve velkém využíváme pokročilé technologie například pro videokonference a nástroje pro projektové řízení, říká mluvčí Moneta Money Bank

Zveřejněno: 23. 2. 2019

Jak si v době rekordně nízké nezaměstnanosti udržet kvalitní zaměstnance a jak přitáhnout ty perspektivní? Jak se novým trendům v zaměstnávání přizpůsobují v Monetě Money Bank, jsme se zeptali jejího mluvčího Jakuba Švestky.

job jakub svestka

Prioritou je spokojený klient a dosažené výsledky místo striktního sledování, jak zaměstnanci dodržují pracovní dobu, říká Jakub Švestka


Je ve vaší společnosti běžné, že lidé sedí v práci "od-do", nebo si můžou zaměstnanci organizovat práci podle svého?

Pro nás coby agilně řízenou organizaci je obecně prioritou spokojený klient a dosažené výsledky místo striktního sledování, jak zaměstnanci dodržují pracovní dobu. Na straně druhé jsou pozice typu bankéř či pracovník zákaznického centra, u nichž je dodržování pracovní doby vyžadováno s ohledem na provozní dobu.

Především mladí lidé dneska vyžadují, aby nemuseli sedět na jednom místě v kanceláři, aby mohli pracovat odkudkoli. Jak se tomu trendu ve firmě přizpůsobujete?

Možnost práce na dálku umožňujeme a naši zaměstnanci ji rádi využívají podobně jako další benefity, například volné dny na zotavenou.

Díky častým statusovým schůzkám a dalším nástrojům máme neustále perfektní přehled o vývoji jednotlivých projektů.

S cílem ještě více zpříjemnit našim zaměstnancům pracovní prostředí jsme v centrále vytvořili několik míst v neformálním, útulném designu s křesly a pohovkami, kam si lidé podobně jako v kavárně sedají pro vedení neformálních schůzek či práci s notebookem. V létě mohou naši zaměstnanci pracovat na některé z našich venkovních teras s výhledem na panorama Prahy...

Jak poté probíhá kontrola jednotlivých projektů?

Díky častým statusovým schůzkám a dalším nástrojům máme neustále perfektní přehled o vývoji jednotlivých projektů i skutečné výkonnosti jednotlivých pracovníků.

Přečtěte si, jak se novým trendům v zaměstnávání přizpůsobují ve společnostech Mall Group, Seznam, innogy, ČSOB a Volvo.

Jaké nástroje k plánování, komunikaci zaměstnanců či řízení celých projektů běžně využíváte?

Ve velkém využíváme pokročilé technologie například pro videokonference a nástroje pro projektové řízení, jako je Jira. Velmi se nám osvědčily.

Home office je dneska poměrně běžný benefit. Neobáváte se, že o něj zaměstnanci přijdou, pokud ekonomika zpomalí?

Ne, toho se neobáváme.

foto: Moneta a Shutterstock, zdroj: Moneta Money Bank

Horská dráha jako zábava? Muž ji navrhl jako stroj na eutanazii

Horská dráha jako zábava? Muž ji navrhl jako stroj na eutanazii

Matějská pouť na pražském Výstavišti už běží nějaký ten pátek a zdá se, že...

Ondřej Profant: Pokud město neotevře data, tak jako

Ondřej Profant: Pokud město neotevře data, tak jako "smart" fungovat nemůže

S Ondřejem Profantem jsme se setkali na pracovní snídani, kde Piráti odhalovali...

Je horší vinyl, nebo cédéčko? Planetu ničí i hudební streaming

Je horší vinyl, nebo cédéčko? Planetu ničí i hudební streaming

Streaming je dnes u mladých lidí nejoblíbenějším způsobem poslechu hudby . V...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.