Daniel Kahneman , uznávaný psycholog, držitel Nobelovy ceny za ekonomii a autor knihy Myšlení, rychlé a pomalé , tvrdí, že lidé ve snaze o prožívání každodenního štěstí často z dlouhodobého hlediska směřují k pravému opaku.

Přicházím v den jarní rovnodennosti, v okamžiku, kdy jsou si na jediný moment den s nocí rovni. Jenže rovnováha trvá jen vteřinu a v mžiku je pryč. Ale teď mám navrch já, temnoto! Vrací se světlo. Přírodo, vstávej! Jsem světlou sestrou Morany, miláčkem Boha Peruna.

Planeta se konstantně otepluje a lidstvo nedokáže snižovat produkci uhlíkových emisí dostatečně rychle. Odsávání uhlíkové stopy z ovzduší pomocí výkonných technologických strojů ani zalesňování volných ploch nestačí. Nehledě na to, že se o volné plochy vzhledem k rostoucí populaci a vyšší spotřebě...

Města plná reklamních sdělení. Reklama v autobusech, na lavičkách, na billboardech. Reklama koncentrovaná ve městech, protože tam má nejvyšší šanci získat, co potřebuje. Vaši pozornost. Co kdyby ale lidem za tuto cennou komoditu, kterou si od nich bere, vracela taky něco zpátky?

V Císařské konírně Pražského hradu právě probíhá výstava ke 100. výročí zavedení československé měny . Korunu používáme dodnes, ale v Praze najdeme řadu míst, kde se nejen dá, ale i musí platit jinak. Budeme mít tedy za dalších sto let, co se koruny týče, ještě co vystavovat? A nastává s nástupem...

V pátek dopoledne proběhlo na Praze 3 setkání novinářů se zástupci Českých Radiokomunikací a také se sochařem Davidem Černým. Důvod byl prostý, jeho laminátová desaterčata se skoro po dvou letech vracejí zpátky na nejvyšší stavbu v Praze, Žižkovskou televizní věž.

V dnešní době existuje smart verze téměř každého kusu vybavení veřejného prostoru. Smart lampy, smart odpadkové koše, smart semafory. Smart lavičky nejsou výjimkou. Díky solárním panelům jsou energeticky zcela soběstačné, díky integrované Wi-Fi umožňují přístup k vysokorychlostnímu internetu, díky...

Vztah českého obyvatelstva k marketingové komunikaci není valný. Jen málokdo v ní spatřuje mocný nástroj, který by mohl přispět k pozitivním změnám ve společnosti. Tomáš Hrivnák, který se oblasti reklamy a poradenství věnuje posledních 27 let, v ní ale tento potenciál vidí.

Když se v podvečer procházíte ulicemi některého z větších měst Pákistánu, zaskočí vás enormní množství lidí, jejichž domovem je ulice. Co pár kroků překračujete muže, ženy a často i děti polehávající na tvrdé a prašné zemi podél budov a cest. Spousta lidí totiž přichází do velkých měst za prací a...

Týká se to žen i mužů. A je to zřejmě tím, že sex s robotem zatím nebereme jako tu pravou "lidskou" nevěru. Pokud si jde muž či žena užít do veřejného domu s robotem, neodsuzujeme je tolik, jako kdyby si šli užít s živou prostitutkou, respektive prostitutem.