fbpx

Zlatá kaplička spustila kampaň na předplatné příští sezóny. Má ukázat, že skutečné emoce se ve virtuálním světě nerodí

Zveřejněno: 17. 6. 2019

Premiéru místo příspěvků. Veselohru místo videohry. Emoce místo emotikonů. To jsou některé ze sloganů kampaně na prodej předplatného, kterou spustilo Národní divadlo. Chce tím upozornit na důležitost reálných zážitků. 

„V divadle skutečně najdete veselohru místo videohry, potlesk místo lajkování, premiéru místo příspěvků, inscenaci místo instastory, emoce místo emotikonů. A třeba v hledišti potkáte živé 'přátele', kteří spolu s vámi tleskají nebo potajmu utírají slzu dojetí,“ říká Helena Vonková, vedoucí oddělení marketingu Národního divadla.

potlesk x

Ono totiž to, že strávíte před spaním 30 minut projížděním instagramového feedu, těžko s někým posdílíte a pravděpodobně o tom nebudete diskutovat ani s kamarády v hospodě. Umění nám zprostředkovává silné zážitky, vyplavuje vzpomínky a uvolňuje emoce. Zkušenost pak můžeme sdílet buď hned v sále, nebo pak doma, když se chceme podělit o dojmy z představení.

Divadlo v mobilu nezažijete

To, že "Divadlo v mobilu nezažijete", je vlastně i mottem a poselstvím kampaně na prodej předplatného do Národního divadla na sezonu 2019/2020. „Problematika nekvalitně tráveného času je morem dnešní doby. Nejenom děti, ale i dospělí často přijdou na to, že promarnili večer zíráním do obrazovky, aniž by si cokoli hodnotného odnesli,“ konstatuje Martin Marušinec, ředitel agentury Touch Branding, která za reklamním konceptem stojí. 

emoce x

Podle tvůrců kampaně je právě Národní divadlo ideální kulturní institucí pro takové sdělení, protože může na tuto skutečnost poukázat a nepůsobit přitom mravokárně.

inscenace x

Předplatné je navíc zajímavým řešením, jak si v předstihu naordinovat kvalitní kulturní program a alespoň několik večerů offline. 

Související…

Virtuální sex a virtuální divadlo už brzy ve zcela reálném světěProč se vydat na Střechu Lucerny? Kvůli výhledu, zahradám i výstavámKam do letního kina ve Stromovce? Tiskárnu na vzduchu zatím nahradil Gauč

foto: Národní divadlo, zdroj: Národní divadlo

Tipy redakce

S Tomášem Zimou o roce 2050: Snad nás technika neodlidští a planeta unese

S Tomášem Zimou o roce 2050: Snad nás technika neodlidští a planeta unese

Přiznám se, že jsem tu od promoce nebyl. Tedy nějakých patnáct let. V Karolinu to...

Jak připravit dítě o zážitek? Pusťte mu hned po akci video z jeho akce

Jak připravit dítě o zážitek? Pusťte mu hned po akci video z jeho akce

Kamera je úžasný vynález. Dokáže zaznamenat skutečnost a uchovat ji v reálné...

Fotíte? 99 procent fotek, které pořídíte, nikoho nezajímá. Vlastně ani vás

Fotíte? 99 procent fotek, které pořídíte, nikoho nezajímá. Vlastně ani vás

Novinář Chris Taylor na serveru Mashable pregnantně vyjádřil stav , ve kterém se...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.