fbpx

Zlatá kaplička spustila kampaň na předplatné příští sezóny. Má ukázat, že skutečné emoce se ve virtuálním světě nerodí

Zveřejněno: 17. 6. 2019

Premiéru místo příspěvků. Veselohru místo videohry. Emoce místo emotikonů. To jsou některé ze sloganů kampaně na prodej předplatného, kterou spustilo Národní divadlo. Chce tím upozornit na důležitost reálných zážitků. 

„V divadle skutečně najdete veselohru místo videohry, potlesk místo lajkování, premiéru místo příspěvků, inscenaci místo instastory, emoce místo emotikonů. A třeba v hledišti potkáte živé 'přátele', kteří spolu s vámi tleskají nebo potajmu utírají slzu dojetí,“ říká Helena Vonková, vedoucí oddělení marketingu Národního divadla.

potlesk x

Ono totiž to, že strávíte před spaním 30 minut projížděním instagramového feedu, těžko s někým posdílíte a pravděpodobně o tom nebudete diskutovat ani s kamarády v hospodě. Umění nám zprostředkovává silné zážitky, vyplavuje vzpomínky a uvolňuje emoce. Zkušenost pak můžeme sdílet buď hned v sále, nebo pak doma, když se chceme podělit o dojmy z představení.

Divadlo v mobilu nezažijete

To, že "Divadlo v mobilu nezažijete", je vlastně i mottem a poselstvím kampaně na prodej předplatného do Národního divadla na sezonu 2019/2020. „Problematika nekvalitně tráveného času je morem dnešní doby. Nejenom děti, ale i dospělí často přijdou na to, že promarnili večer zíráním do obrazovky, aniž by si cokoli hodnotného odnesli,“ konstatuje Martin Marušinec, ředitel agentury Touch Branding, která za reklamním konceptem stojí. 

emoce x

Podle tvůrců kampaně je právě Národní divadlo ideální kulturní institucí pro takové sdělení, protože může na tuto skutečnost poukázat a nepůsobit přitom mravokárně.

inscenace x

Předplatné je navíc zajímavým řešením, jak si v předstihu naordinovat kvalitní kulturní program a alespoň několik večerů offline. 

Související…

Virtuální sex a virtuální divadlo už brzy ve zcela reálném světěProč se vydat na Střechu Lucerny? Kvůli výhledu, zahradám i výstavámKam do letního kina ve Stromovce? Tiskárnu na vzduchu zatím nahradil Gauč

foto: Národní divadlo, zdroj: Národní divadlo

Tipy redakce

Horská dráha: Původní zábava pro šlechtu teď má sloužit i k eutanazii

Horská dráha: Původní zábava pro šlechtu teď má sloužit i k eutanazii

Matějská pouť na pražském Výstavišti už běží nějaký ten pátek a zdá se, že...

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Loni v létě zaplatil jeden britský turista na Sardinii pokutu 1 032 eur, když byl...

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter,...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.