fbpx

Vizitku vám vytisknou pomalu na každém rohu. Ale profíci vám nabídnou sortiment reklamních nástrojů a produktů od akčních letáků, stojanů, kalendářů, reklamních hrnků, billboardů, bannerů a polepových folií na výlohy i automobily až po reklamní wobblery, bloky, potisk textilu, dárkové tašky, krabice, zásilkové obálky, washi pásky s reklamou či textem, psací potřeby, nálepky nebo klasická razítka

Zveřejněno: 25. 5. 2021

Přemýšlíte nad tím, že je na čase zase trochu zpropagovat svou živnost, firmu nebo jiný předmět podnikání? Pak se vám jistě bude hodit tento článek, který zmiňuje pět nejdůležitějších důvodů, proč si vybrat spolupráci s kvalitní tiskárnou. Řešit tyto věci takzvaně na koleni, tedy svépomocí či u nějakého neprofesionála, se totiž moc nevyplácí.

Kvalita až na prvním místě

Chcete-li přilákat nové klienty, nebo jen dát světu vědět o svých nových produktech, výprodejích či slevových akcích, které nabízíte, měli byste se soustředit nejen na informační obsah. Důležité je dbát také na kvalitu papíru, ostrost a přesnost tisku, sytost barev a čistý ořez.

Služby profesionálů jistě oceníte i v případě, kdy si nebudete vědět rady s obsahem, typem propagačního nástroje či jeho designovým zpracováním.

Pokud potenciálnímu zákazníkovi představíte svou firmu prostřednictvím ledabyle udělaného letáku s křivým tiskem či vybledlého polepu na autě, rozhodně na něj nezapůsobíte. Spíše si řekne, že firma, která si nedá záležet na své vlastní reklamě, si rozhodně nedá záležet na jeho případné zakázce, a obrátí se na jiného zhotovitele.

Široká nabídka služeb

Vyberete-li si pro vyhotovení své reklamy skutečné odborníky a ne jen tak ledajakou tiskárnu, kterou najdete na každém rohu, otevřou se vám nové možnosti. Profesionální tiskárna totiž disponuje obrovským množstvím návrhů a nápadů.

Vizitku vám vytisknou pomalu na každém rohu. Ale profíci vám nabídnou sortiment reklamních nástrojů a produktů od akčních letáků, stojanů, kalendářů, reklamních hrnků, billboardů, bannerů a polepových folií na výlohy i automobily až po reklamní wobblery, bloky, potisk textilu, dárkové tašky, krabice, zásilkové obálky, washi pásky s reklamou či textem, psací potřeby, nálepky nebo klasická razítka.

Profesionální přístup

Služby profesionálů jistě oceníte i v případě, kdy si nebudete vědět rady s obsahem, typem propagačního nástroje či jeho designovým zpracováním. Na slovo vzatí odborníci z tohoto oboru vám zajisté rádi sdělí vaše možnosti v rámci nejžhavějších trendů ve světě reklamy.

Zároveň vám ale s nohama na zemi objektivně poradí, co je ve vašem případě tou nejlepší volbou. Stačí společně probrat váš záměr, vizi, množství a samozřejmě také firemní budget uvolněný na propagaci.

Rychlost zpracování zakázky

Součástí přístupu skutečných odborníků je také dokázat vyhotovit objednávku kvalitně v krátkém a především dohodnutém čase. V profesionální tiskárně se vám jednoduše nestane, že by vaše zakázka nebyla hotová včas nebo že by kvůli časovému pressu byla takzvaně odfláknutá. Přísloví o tom, že čas jsou peníze, je totiž stále aktuální.

Slevy a akce vám ušetří peníze

Velké a prosperující tiskařské společnosti nabízí i další výhody. Těmi, které vás hned po nadstandardní kvalitě a spolehlivosti budou zajímat asi nejvíce, jsou nejrůznější slevové akce, členské výhody či množstevní slevy.

Zejména pro živnostníky a menší podniky, kde je třeba hlídat každý výdaj, je toto skvělý způsob, jak získat kvalitní propagační materiály, které svým profesionálním zpracováním zaujmou potenciální klientelu, ale zároveň nezruinují firemní rozpočet.

Související…

Černo-bílá dvojčata a další skvělé obálky
Luboš Heger

foto: Justprint, zdroj: Justprint

Tipy redakce

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Flákač, budižkničemu, alkoholik, čórka. To jsou typické konotace, které si mnoho z...