reklama

Jak se vám daří plnění novoročních předsevzetí? Patříte k těm, kteří začátek roku berou jako nový start a příležitost k tvorbě lepších zvyků, nebo už jste dospěli k závěru, že dávat si předsevzetí k ničemu nevede? Já byla vždycky jednou z těch, co se vyžívali ve vypisování novoročních předsevzetí...

Po Praze jezdím nejčastěji metrem. Během jízdy nekoukám na displej mobilu, spíš se rozhlížím kolem sebe, takže si dříve či později kromě naštvaných tváří lidí nemůžu nevšimnout reklam. Skleněné zábrany, které oddělují dveře vagónu od sedaček, pásy mezi okny a stropem vozu… Ano, tam, co je...

Proč by nějaká žena chtěla prodávat svíčku, která voní jako její vagína? Gwyneth Paltrowová k tomu podle britského deníku The Guardian své důvody evidentně má . Právě svíčka s originálním názvem This Smells Like My Vagina je jejím aktuálním podnikatelským počinem. A jde docela „na dračku“. Vypadá...

V prosinci připravil Radouane Hadj Moussa se svou agenturou pro McDonalds billboardovou kampaň, která upozorňuje na bezpečnost na silnicích. Vznikla kompletně v Česku a byla pokračováním podobné kampaně, která se už před časem objevila na CLV nosičích.

Blíží se Vánoce. Čas, který kromě tlačenice v obchodech, rodinných hádek a shánění kaprů na poslední chvíli přináší také chvíle pohody a rozjímání. A na tuhle náladu sází obchodníci všeho druhu, takže jejich reklamy emocemi opravdu přetékají.

Server History podrobně popisuje bohatou historii Santa Clause. Příběh o něm má reálný základ. Jinak je to u jeho nejoblíbenějšího soba Rudolfa. Ten je podle historiků jen výplodem bujné fantazie kreativního reklamního pracovníka.

Martina Destexhe miluje minimalismus, zjednodušování věcí a přítomný okamžik. I proto s manželem a synem vyměnili garsonku v Praze za baráček v malé, ale slovy Martiny stylové vesničce. „Za domem vidíme sousedovy krávy a občas hýkne osel,“ směje se Marti. „Oproti Praze je to kontrast, ale má to...

Online platformy včetně Facebooku a Googlu čelí rostoucímu tlaku před americkými prezidentskými volbami. Jde o to, aby přestaly zobrazovat politické reklamy, které obsahují nepravdivé nebo zavádějící informace.

Zelené koloběžky Lime už se v Praze zabydlely. Jen se lidé z metropole nemůžou pořád rozhodnout, zdali je vítat po slovanském způsobu chlebem a solí, nebo se držet hesla host do domu – hůl do ruky. Po úvodních zaváděcích slevách zdražil Lime tak, že je dražší než sdílené taxislužby , jeho...

Podle radní pro kulturu a památkovou péči Hany Třeštíkové veřejný prostor okupuje vizuální smog, který poškozuje celkový vzhled památkové rezervace. Boj proti němu se tedy stal jedním z klíčových bodů koalice na pražském magistrátu. V dubnu jsme psali o tom, že si radní chtějí posvítit jak na...

Obchodníci moc dobře vědí, jak nás nalákat k nákupu věcí, které vlastně vůbec nepotřebujeme. S pokročilým výzkumem psychologie i rozvojem technologií jsou jejich strategie čím dál sofistikovanější a efektivnější. Některé triky odhalíme poměrně snadno, většinou jsme ale manipulováni bez našeho...

Hlavní město řeší dlouhodobý problém s vizuálním smogem, který zaplavuje celé jeho území a nejvíce historické jádro. Jako významný pomocník i možné řešení do budoucna se ukazuje speciální antiplakátovací nátěr, který má pomoci proti nelegálním výlepům reklamy. A pomoci by měly i pokuty.

Málokomu se poštěstí, že by se už po dvacítce stal jedním z nejúspěšnějších lidí ve svém oboru. Zdeněk Sokol to však dokázal. V době těsně po revoluci patřil k nejlepším reklamním fotografům u nás a s propagací pomáhal tehdejším známým politikům i firmám. Není asi nutné dodávat, že jako mladík si...

Ochraně přírody se stala nejhorší možná věc. Tématu se zmocnily korporace a jejich marketing. A tak můžeme na stejných obalech jako před zelenou vlnou číst srdcervoucí slogany o vztahu daného výrobku k přírodě. Kavárenský řetězec mě vyzývá k omezení plastových obalů před ledničkou plnou malých...

V minulosti si na lavičkách lidé četli noviny, kouřili dýmku, krmili holuby, povídali si nebo na někoho čekali. V současnosti na nich s elektronickou cigaretou v ruce sjíždíme náš nikde nekončící feed, se sluchátky na uších pijeme dýňový flatwhite a... taky čekáme. Lavičky ve městech už však plní...

Konference Forum Media se bude letos konat už podvacáté. Teprve podruhé ovšem "v novém", tedy s aktuálním vedením oborového týdeníku Marketing & Media , který festival pořádá. A proč na festival o marketingu a reklamě vyrazit? O tom jsme se bavili s šéfredaktorem časopisu Ondřejem Férem. „Myslím,...

Netflix se ve svých kampaních nebojí přitahovat pozornost potenciálních diváků prostřednictvím kontroverze. Plastová dýchající nahá těla, která byla od těch ještě dýchajících lidských k nerozeznání, nainstalovala firma do autobusových zastávek jako reklamu k seriálu Altered Carbon . Ten se...

Chaos ve veřejném prostoru je potřeba zkrotit, jinak se i dobré nápady minou účinkem. Vezměme jako příklad koloběžky Lime, které už dneska nebaví ani hipstery. Z původně (doufejme) dobrého záměru se stal jezdící postrach chodců a ze stojících koloběžek pak příspěvek ke komunálnímu odpadu. Přitom...

Praha už brzy vypíše soutěž na poskytovatele nového mobiliáře. Ten v podobě zastávek či laviček neslouží jen obyvatelům města, ale zároveň i jako reklamní nosič. Zeptali jsme se několika osobností z českých reklamních a marketingových agentur na to, jak by podle nich měla reklama na mobiliáři...

Placení kartou je pohodlné. Nemusíte přemýšlet, kolik hotovosti s sebou vzít nebo kolik vybrat z bankomatu. Karta je malá, skladná, máte ji vždy po ruce a díky bezkontaktním platbám je placení s ní o mnoho jednodušší. Také patříte k těm, kteří si rádi zjednodušují život a platí každou, byť i zcela...