fbpx

Tesco neustále zlepšuje své služby a reaguje na měnící se potřeby svých zákazníků. V rámci online nakupování rozšiřuje závozové oblasti, doplňuje nabízený sortiment zboží a nově také nabízí doručení v den objednání. Služba je nyní k dispozici v hlavním městě

Zveřejněno: 19. 10. 2021

Obliba online nakupování neustále roste a stále více lidí využívá možnosti nakupovat z pohodlí domova. Obrovským přínosem této služby je jednoznačně úspora času. Tesco navíc nabízí široký sortiment více než 16 000 produktů, a to za stejné ceny jako v kamenných obchodech.

Kvalita vybraných produktů je jako při osobním nákupu, o jejich výběr se starají vyškolení pickeři, kteří jsou pomyslnýma očima a rukama zákazníka. Zákazníci mají nyní další možnost nechat si nákup doručit v den objednání. Platí to i v případě služby Klikni&Vyzvedni.

Prostřednictvím naší služby Tesco Online nákupy nabízíme výběr nejoblíbenějších zákaznických produktů, a to kdykoli.

„Naším cílem je umožnit všem našim zákazníkům kvalitní a pohodlné nakupování. Proto je pro nás důležité neustále zdokonalovat naše poskytované služby. Jedním z takových vylepšení je další možnost doručení v den objednání. Prostřednictvím naší služby Tesco Online nákupy nabízíme výběr nejoblíbenějších zákaznických produktů, a to kdykoli. Zákazník si může vybrat, zda chce doručení dnes, zítra nebo až za 3 týdny. Zkrátka vše, co potřebujete, kdykoliv,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.

Novinky z Tesca Online

Služba Tesco Online nákupy dokáže velmi pružně reagovat na měnící se potřeby českých zákazníků. Svědčí o tom také novinky a změny, které byly v poslední době realizovány:

  • Zásadní navýšení (zdvojnásobení) kapacity závozů prostřednictvím externího dodavatele – logistické služby DoDo.
  • Rozšířena dostupnost v regionech Děčín, Ústí nad Labem, Vysočina, Přerov a Prostějov.
  • Rozšíření sortimentu spotřebního zboží – sortiment pro domácnost, papírnictví, malé domácí elektrospotřebiče, elektrické výrobky pro osobní péči, baterie, žárovky a hračky pro děti.
  • Nárůst počtu objednávek o 100 % (srovnání 1. března 2020 a 1. března 2021).
  • Expresní doručení do 30 minut ve spolupráci s Dáme jídlo z pražských prodejen Tesco Expres, z prodejen Žabka ve spolupráci s Bolt, Wolt a Dáme jídlo.
  • Online nakupování je v současné době k dispozici více než 6,4 milionu zákazníků v České republice.
  • Doručení nákupu bez tašek – nyní je předdefinovaná jako primární volba.
  • Možnost doručení nákupu bez náhrad – zákazník si může vybrat, že ve svém nákupu nechce náhradní položky.
  • Online Baby klub – členové získají přístup k prémiovým nabídkám a slevám pro sebe i svou rodinu.

tesco otv1

  • Záruka kvality – naši pickeři vybírají pro zákazníky to nejlepší a neustále kontrolují kvalitu zboží, zákazník má pak vždy možnost vrátit cokoliv, co nechce převzít.

Služba Tesco Online nákupy se bude i nadále rozvíjet na základě potřeb zákazníků, aby jejich nakupování bylo ještě přívětivější, pohodlnější a dostupnější. Tesco již v nadcházejících týdnech a měsících představí další vylepšení a rozšíření této oblíbené služby.

Související…

Budoucnost českých e-shopů? Zůstane tu dvacet velkých hráčů, říká Eva Knirschová
Michael Sidó

foto: Tesco ČR, zdroj: Tesco Online nákupy

Tipy redakce

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Flákač, budižkničemu, alkoholik, čórka. To jsou typické konotace, které si mnoho z...

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...