Sázení na výsledky nejrůznějších voleb doma i ve světě patří mezi nejoblíbenější příležitosti v nabídce sázkových kanceláří. Vypsané kurzy někteří lidé využívají nejen k sázení, ale také jako jedno z vodítek, jak nadcházející volby dopadnou. Jak moc nám ale mohou vypsané kurzy a jejich pohyby...

Roman Spáčil by svým stříbrem a nanotechnologiemi protkaným designovým nákrčníkům asi "superrouška" neřekl, ale protože je původem marketér, tak pochopí, že takový název čtenáře zaujme, aby si tento článek přečetl. A to by čtenář opravdu měl, protože Roman se nejen pokusil vytvořit tu nejlepší...

Vypadá to, že koronavirus se v naší společnosti pohodlně zabydluje a zároveň docela zásadním způsobem ovlivňuje vše, co s životem v ní souvisí. A nám do života přináší hlavně nejistotu. Nejinak tomu je i na realitním trhu. Generální sekretář Asociace realitních kanceláří Jan Borůvka by se ale...

Kdysi to byl největší obchodní dům celého Československa. Obchodní dům Kotva se začal stavět před padesáti lety a hotov byl už po pěti letech, otevíral se tedy v roce 1975. Zajímavé je, že v roce 1975, jen o dva měsíce později než Kotva, se otevíral také obchodní dům Máj na Národní třídě. Nebohý...

Internetové nákupy jsou mezi lidmi čím dál oblíbenější. Pravděpodobně už si každý v posledních letech něco koupil přes e-shop. Velkou výhodou tohoto způsobu nakupování je samozřejmě určité pohodlí, nemusíte se nikde tlačit a nikam chodit. Často je možná také bezplatná doprava. Na internetu jsou...

Ne já, ale my. To je motto dnešní doby. Celý svět se semkl, aby mohl napravit koronavirem způsobené škody. Pomáhají firmy, jednotlivci, neziskové organizace, iniciativy, ale také média. Black Swan Media je kros-mediální dům, který v době nouzového stavu spustil projekt reSTARTpodnikání na podporu...

Co nám ukázala a ještě ukazuje pandemie koronaviru? Milan Šemelák, který má za sebou výjimečnou kariéru ve světě marketingu, to říká jednoduše: Ukazuje nám důsledky chamtivosti a sobectví. Například to, že marketing se stal manipulací. A to, že člověk-zákazník už takový marketing odmítá. Krize...

S ekonomem a bývalým viceguvernérem České národní banky jsme mluvili nejen o koronakrizi a začínající krizi finanční. Současný předseda dozorčí rady státních Českých drah se nedávno stal i členem Rady České televize. Bavili jsme se tedy i o významu veřejnoprávních médií.

Léto je oblíbeným časem dovolených, odpočinku, ale i zážitků a poznávání nových míst. Mnozí z nás si jej ovšem rádi obohacují i o další formy osobního rozvoje, které jim pomáhají jak v osobním, tak v pracovním životě. Také díky tomu pak třeba po dovolené mohou získat zajímavější práci, než mají...

Jednatel Vysoké školy hotelové v Praze a vedoucí její katedry hotelnictví Petr Studnička hlásí obrovský meziroční propad v oboru a v rozhovoru pro Flowee předpovídá ohromný počet zaniklých pracovních míst. Proto i v rámci vysoké školy spolupracuje se státem na balíčku záchranných opatření. Návrat...