fbpx
Proč chytří šéfové budují v kancelářích špičkové kuchyně 1 fotografie
Kuchyně, jako mají zaměstnanci k dispozici v Mr. Lee's Noodles, start-upu v jihoanglickém Bournemouthu, fungují jako skvělé stmelovací prostředí

Office menu aneb anglické firmy objednávají pro své zaměstnance profesionální kuchaře

Zveřejněno: 7. 2. 2018

Lenin hned v začátku revoluce rozhodl, že zbaví ženu otroctví u plotny a starost o jídlo přesune na profesionály. Od té chvíle to se stravováním sovětské populace šlo z kopce.

Trendy určující kapitalisté v Anglii se teď vydávají opačným směrem. Instalují fantastické kuchyně přímo v kanceláři, aby si jejich zaměstnanci mohli připravovat jídlo sami a přímo v práci. Nejedí pak totiž nezdravě u počítače a neutíkají na oběd. Pro mileniály (na rozdíl od jejich rodičů) není vaření nudná nutnost a každodenní otročina. Krájení pečlivě vybraných surovin, jejich míchání a přípravu vidí jako alchymii, relax, únik z elektronického virtuálního světa.

A taky způsob, jak předvést před ostatními uznávané umětelství. Zaměstnavatelé zjišťují, že jim kuchyně na pracovišti přináší zaujatější, produktivnější a zdravější zaměstnance.

Radši kitchen office než home office

Prodejce kosmetiky Lush instaloval hned tři kuchyně do svých nových kanceláří v Sohu. Počin měl takový úspěch, že i zaměstnanci, kteří dříve raději pracovali z domu, teď zpátky docházejí do práce.

Při vaření spolu komunikují lidé z různých oddělení, a tím pádem bezprostředně dochází k výměně myšlenek a nápadů, o které se jinak firmám nemůže ani zdát.

Firma Noodles, která prodává balené nudle, instalovala pro zaměstnance prvotřídní kuchyň a každou středu jim chodí vařit profesionální kuchař. Mluvčí společnosti Kasia Bigda říká: „Tým často vaří spolu, vyměňují si recepty, nápady; kuchyň zvedá morálku celé společnosti.”

Firmy, které zavedly kuchyně v kancelářích, zaznamenaly jediný zápor: občas se nikdo nemá k uklízení nádobí…

 

 

foto: Archív Mr Lee’s Noodles

Tipy redakce

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter,...

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání Země

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání...

Praha 7 vyhlásila v květnu stav klimatické nouze , jak ji (a nejen ji, ale celou...

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Loni v létě zaplatil jeden britský turista na Sardinii pokutu 1 032 eur, když byl...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.