fbpx
Zveřejněno: 16. 5. 2017

Značka Herbadent se rozhodla zachovat její původní filozofii starou 120 let a zůstat u bylinných přípravků. O počátečních obavách z konkurence, historii společnosti i své lásce k práci hovoří v exkluzivním rozhovoru pro Flowee majitel společnosti Pavel Zavadil. 

Tradiční značka Herbadent vyrábí především produkty pro péči o dutinu ústní, ale také léčivé koupele a historická medicinální vína. To vše z léčivých rostlin a s co nejmenším množstvím chemie. Majitel firmy Pavel Zavadil nám poskytl exkluzivní video-rozhovor. Bez něj by totiž zkomírající firma naprosto ztracená. Ale s jeho talentem se za deset let stala jedničkou na trhu.

„Po koupi firmy nás hrozně zahřálo u srdíčka, jak se produkty vyrábí, a rozhodli jsme se udržet původní filozofii starou 120 let. Ze začátku to bylo náročné, protože jsme viděli ty dravce kolem nás. Měli jsme obavy, zda dokážeme uspět, ale vidíme, že se vše začalo obracet a trh stále více slyší na to, co je přírodní a bylinné... A mám pocit, že to ani nejde jinak, a jestli se zase odkloníme od návratu k přírodě, bude to špatně,“ říká Pavel.

Ve videu se dále dozvíte o nejprodávanějším produktu společnosti, Pavel také prozradí, co má na své práci nejraději, jak pomáhají jeho výrobky u něj v rodině, a vyjádří svůj názor na vegetariánství a veganství svých dcer.

 

 

Čtěte také:

Video: Hypnózou lze „přinutit“ lidi, aby zapomněli i své jméno

Zavařování v dubnu – sedmikráskový sirup i kopřivové pesto

10 plevelů, které nejdřív ochutnejte, než je vyhodíte

 

foto: Archiv

Tipy redakce

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání Země

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání...

Praha 7 vyhlásila v květnu stav klimatické nouze , jak ji (a nejen ji, ale celou...

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter,...

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Loni v létě zaplatil jeden britský turista na Sardinii pokutu 1 032 eur, když byl...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.