fbpx
Zveřejněno: 25. 1. 2017

jan muhlfeit OK

Globální stratég, kouč, bývalý President Microsoftu pro Evropu

Jan Mühlfeit je jedno ze jmen, které stojí za úspěchem Microsoftu, kde působil 22 let,naposledy jako President pro Evropu. Jeho úspěchy v globální ekonomice, ale i těžké situace, kterým musel čelit se staly základem konceptu „Odemykání lidského potenciálu“ ,který vyučuje po celem světě a který má svůj základ v sebepoznání a hledání osobní výjimečnosti. Jan přednáší na renomovaných universitách jako je Harvard, INSEAD, Imperial College, Cambridge či MIT. Je autorem bestselleru „Pozitivní leader“.

Je zastáncem názoru, že pokud lidé dělají to, k čemu mají talent, co je jejich silnou stránkou, mohou být nejenom produktivnější a úspěšnější, ale i šťastnější, což vede i k vytváření lepšího světa.

Specializuje se na koučink vrcholových managerů, sportovců, umělců u nás i ve světě, ale i na dětské publikum a motivaci a inspiraci rodičů k podpoře silných stránek dítěte. Spolu s Kateřinou Novotnou je spoluatorem a lektorem úspěšného semináře „Odemykání dětského potenciálu“. Jan byl hostem mnoha globálních kanálu jako je CNN, CNBC, Bloomberg, Euronews a poskytl intreviews Financial Times, New York Times, Wall Street Journal, Washington Post či La Tribune. Nejčtenější český deník ho zařadil po boku Jaromíra Jágra a Bohdana Pomahače mezi 43 Čechů, o kterých hovoří celý svět.

Vše o jeho unikátních seminářích, vystoupení a dalších akcí se dozvíte na oficiálních stránkách www.janmuhlfeit.com.

 

knihatpl

Tipy redakce

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání Země

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání...

Praha 7 vyhlásila v květnu stav klimatické nouze , jak ji (a nejen ji, ale celou...

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Loni v létě zaplatil jeden britský turista na Sardinii pokutu 1 032 eur, když byl...

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter,...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.