fbpx

Kdo nefunguje online, ten v roce 2021 nemá šanci obstát proti konkurenci. Internet je obrovským trhem, kde máte příležitost oslovit širokou demografickou skupinu. Potřebujete ale efektivní strategii, jejíž součástí by určitě měla být i PPC reklama

Zveřejněno: 28. 1. 2021

SEO nestačí, výsledky optimalizace se navíc dostavují pomalu. Reklamy jsou tím, co vám přivede zákazníky rychle, a PPC reklama má jednu obrovskou výhodu – platíte pouze za uživatele, který na reklamu skutečně klikne.

Ne každá PPC reklama funguje

Pokud si nastavíte takovou reklamu, na niž uživatelé neklikají, je to špatné, ale aspoň nepřicházíte o peníze. Horší je situace, kdy lidé na reklamu klikají, jenže od vás si zboží ani služby stejně neobjednají. Děje se tohle? Vidíte, že uživatelé na reklamu klikají, ovšem výnosy se nezvyšují? Pak je reklama nastavená špatně.

Skutečně dobrou PPC reklamu dokáže nastavit pouze profesionál se značnými zkušenostmi a technickým know-how.

Na internetu jsou spousty návodů, jak na PPC reklamu, ovšem skutečně dobrou PPC reklamu dokáže nastavit pouze profesionál se značnými zkušenostmi a technickým know-how. Proto je většinou lepší zaplatit si agenturu, například digitální agenturu PPC profits. Investované peníze se vám určitě vrátí.

Šetřete své peníze i čas

Trvá nějaký čas, než pochopíte, jak nastavovat PPC reklamy a než vyberete ta správná klíčová slova, na něž vůbec chcete cílit. Navzdory skutečnosti, že existuje spousta nápomocných nástrojů, nejde o úkol, který byste zvládli za pár hodin.

Pokud je vaším cílem skutečně kvalitní PPC kampaň, úvodní nastavení navíc není dostačující. Kampani se musíte věnovat, je třeba ji analyzovat, upravovat a podobně. Právě proto je lepší si najmout PPC agenturu. Ta se o vše postará za vás, jen vám bude prezentovat pravidelné reporty, jež zobrazují, jak se reklamám daří. Zřejmě byste to ale poznali i bez reportů – díky dobré PPC kampani se vám navýší zisk.

Mimochodem, některé větší PPC agentury jsou schopné vyjednat různé výhody, typicky 1 000 Kč kredit do AdWords zdarma.

Související…

Většině značek dnes lidé nemají důvod věřit, říká marketér Milan Šemelák
Kateřina Müllerová

foto: PPC Profits, zdroj: PPC Profits

Tipy redakce

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Flákač, budižkničemu, alkoholik, čórka. To jsou typické konotace, které si mnoho z...

Život ve městě zvyšuje riziko úzkostí. Co dělat, když se nechcete odstěhovat?

Život ve městě zvyšuje riziko úzkostí. Co dělat, když se nechcete odstěhovat?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...