fbpx

Ecomail, Zásilkovna a Shoptet představují ShopMasters 1 fotografie
zdroj: Shopmasters

Přednášky, mastermindy a networking v jednom. První ročník ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům proběhne už 13. října v prostorách nových kanceláří Zásilkovny. Organizátoři si od této komunitní e-commerce akce slibují sdílení vzájemných znalostí a poznatků ještě před nástupem hlavní nákupní sezóny

Zveřejněno: 27. 9. 2022

V rámci programu proběhnou celkem tři přednášky s předními špičkami v oboru. Na nich vystoupí Zdeněk Prchlík, Managing Director Zásilkovny; Jan Neuvirt, COO Footshopu i Daniel Sosýn, CEO společnosti Protein&Co.

„První ShopMasters se bude konat u nás v našich nových kancelářích, které vyhrály cenu Kanceláře 21. století. Účastníci setkání tak budou mít možnost diskutovat nejen nad aktuálními tématy z e-commerce světa, ale také nahlédnout pod pokličku fungování Zásilkovny,” popisuje Milan Šmíd, CMO Zásilkovny.

Prostor pro sdílení zkušeností

Hlavním cílem akce je nabídnout majitelům e-shopu prostor, kde si budou moct navzájem vyměňovat osobní zkušenosti, sdílet rady i osvědčené postupy, jak uspět v letošním nákupním čase. „Chceme vytvořit setkání na pravidelné bázi, na které budou probíhat nejen odborné přednášky ze světa e-commerce, ale také mastermindové skupiny vedené experty na danou problematiku, jež se zaměří na vyměňování dosavadních znalostí a spolupráci v jednotlivých segmentech,” vysvětluje záměr vzniku Jakub Stupka, jeden z organizátorů a COO marketingové platformy Ecomail.cz.

Šest mastermindových skupin, tedy řízených diskuzí v uzavřeném okruhu na jednotlivá témata, povedou Samuel Huba, CEO Shoptetu; Lukáš Balek, Head of innovation za Ecomail; Jan Kvasnička, freelance UX designer; Ondřej Klega, CEO eRockets; Honza Bartoš, specialista na Facebook reklamu nebo Mário Roženský, CEO společnosti SupportBox.

Tím, že událost proběhne v říjnu, ještě před vypuknutím hlavní sezóny spojené s Black Friday i předvánočními nákupy, mají on-line obchody poslední příležitost nabyté informace zužitkovat v praxi, a to navíc pro obchodníky v jednom z nejsilnějších období. Organizátoři chtějí prostřednictvím ShopMasters povzbudit majitele e-shopů, kterým v posledních měsících klesaly tžrby v souvislosti s válkou na Ukrajině, rostoucí inflací nebo energetickou krizí.

„Spousta e-shopů nyní řeší aktuální situaci na trhu a neví, s kým a kde mohou sdílet své zkušenosti. Z toho důvodu jsme pro ně vymysleli ShopMasters, kde se můžou potkat s ostatními e-shopaři a na mastermindech se pobavit o konkrétním tématu s ostatními i odborníkem, který skupinu povede,” dodává Radek Hudák, CMO Shoptetu.

K dispozici bude omezený počet vstupenek. Koupit je můžete na webu ShopMasters.cz.

Související…

Od módy až po Gangnam style: V Londýně startuje výstava korejské kultury
Tereza Hermochová

 

foto: ShopMasters, zdroj: ShopMasters

Tipy redakce

Kdy u lidí nastává smrt? Odpověď přinesly pokusy s prasečím mozkem

Kdy u lidí nastává smrt? Odpověď přinesly pokusy s prasečím mozkem

Je smrt něco nezvratného? A kdy vlastně nastává? Všechny vyspělé státy mají ve...

Severní magnetický pól se hýbe a jeho pohyb se zrychluje. Země je v ohrožení

Severní magnetický pól se hýbe a jeho pohyb se zrychluje. Země je v ohrožení

Jdu na sever. A už jdu na jih! Tenhle výrok učitele ze hry Dobytí severního pólu...