fbpx
Volvo je nejúspěšnější značkou Motor Awards 2019 1 fotografie
Volvo XC40

Švédská automobilka letos zvítězila v kategoriích Nejlepší malé SUV/crossover, Rodinné auto roku i Výrobce roku

Zveřejněno: 17. 10. 2019

Jaké ocenění je pro výrobce nejlepší? Určitě to uživatelské. Před několika týdny pořádala redakce The Times a The Sunday Times už druhým rokem anketu čtenářů, kteří v jednotlivých kategoriích volili svá nejoblíbenější auta. Nejlépe si ze všech značek vedlo švédské Volvo.

Konkurence byla s více než 60 automobily a 270 tisíci hlasy čtenářů velmi tvrdá. Kategorie zahrnovaly Nejlepší malé auto, Nejlepší rodinné auto, Nejlepší „sporťák“, Výrobce roku, ale i Nejlepší auto pro psy. Volvo zvítězilo hned ve třech z nich – Nejlepší malé SUV/crossover, Rodinné auto roku a také Výrobce roku.

Kvalita vítězí

Automobilka získala ocenění za nejlepší malé SUV se svým modelem XC40, který dokázal v užším výběru porazit i takové soupeře, jako jsou Audi Q3, Volkswagen T-Cross a BMW X1. Volvo XC40 se z hlediska designu řídí minimalistickým heslem „méně je více“, naopak nabízí dlouhou řádku funkcionalit. To samé platí i o modelu V60. Ten obsadil první místo v kategorii Rodinné auto, a to nejen zde, ale také v Parkers New Car Awards, kde byl model oceněn zejména za svůj výkon, styl a výhodný poměr kvality a ceny.

Volvo se zkrátka jako Výrobce roku stále drží na vlně úspěchu, která se zvedla už v roce 2015.

Společnost Parkers, jeden z nejpopulárnějších zdrojů informací o nových autech ve Velké Británii, popsala model V60 jako „perfektní prostorné rodinné auto pro ty, kteří touží po stylu a skvělé image“. Podle nich je vůz dalším důkazem „obrovského pokroku“, který Volvo jako značka udělalo.

Výrobce roku

Volvo se zkrátka jako Výrobce roku stále drží na vlně úspěchu, která se zvedla už v roce 2015. Tehdy byl do provozu opětovně uveden model XC90 s ohromujícím skandinávským interiérem, skvělým jízdním chováním, vysokou úrovní bezpečnosti i komfortu. V současnosti má společnost několik velmi ambiciózních plánů včetně vize elektrifikace odvětví. Do roku 2025 chce dosáhnout toho, že polovinu prodejů jejich aut budou tvořit čistě elektrické vozy.

Automobilka je také již dlouho průkopníkem na poli bezpečnosti, což mimo jiné potvrzuje fakt, že jejich auta jsou pro ženy stejně bezpečná jako pro muže. To přitom není samozřejmost. Například studie z roku 2011 ukázala, že u žen, které mají bezpečnostní pás, je riziko zranění během dopravní nehody o 47 % vyšší než u mužů. Volvo nyní skrze svůj nový projekt E. V. A. dává své mnohaleté poznatky a data k dispozici zdarma celému světu, a dokazuje tak, že se svým heslem „bezpečnost pro všechny“ hodlá řídit i nadále.

Související…

Iniciativa E.V.A. automobilky Volvo Cars získala Grand Prix na festivalu Cannes LionsCivilizace v pohybu času: Jak vidí budoucnost šéf strategie VolvaNejnovější Volvo se inspirovalo outdoorovým stylem a barvami Skandinávie

foto: Volvo Cars ČR, zdroj: Driving.co.uk

Tipy redakce

Horská dráha: Původní zábava pro šlechtu teď má sloužit i k eutanazii

Horská dráha: Původní zábava pro šlechtu teď má sloužit i k eutanazii

Matějská pouť na pražském Výstavišti už běží nějaký ten pátek a zdá se, že...

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter,...

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Loni v létě zaplatil jeden britský turista na Sardinii pokutu 1 032 eur, když byl...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.