fbpx

Automobilka zaznamenává v České republice historický úspěch. A co se týče zvýšení prodejů, překonává zde i konkurenci

Zveřejněno: 10. 5. 2019

Trh s osobními automobily jde v poslední době dolů. Evropský i tuzemský. Prodeje poklesly meziročně jak v březnu, tak za celý letošní první kvartál. Netýká se to ale všech značek. Jednou z těch, která se úspěšně hrne proti tomuto proudu, je Volvo.

Propad o 12 % není malé číslo. Segment prémiových vozů hlásí meziroční pokles dokonce 14 %. O to cennější úspěch zažívá v České republice švédské Volvo. V uplynulém čtvrtletí prodalo o 25 % více vozů než v prvním kvartálu loňského roku. Tím se stalo třetí nejrychleji rostoucí značkou na českém trhu. A březnových 36 % je už skutečně cifra na zeď...

Společný úspěch

Značka Volvo na tuzemském trhu rozhodně nepatří k zaměstnaneckým gigantům, o to více práce odvádí jak generální importér značky, tak všechna dealerství, jichž je na území Česka již osmnáct.

sarka heyna

Je to úspěch našich zaměstnanců i celé dealerské sítě, říká ředitelka českého zastoupení Volva


„Tento úspěch samozřejmě nespadl jen tak z nebe – je to důsledek dobré práce náš všech, zaměstnanců importu i dealerské sítě,“ potvrzuje generální ředitelka Volvo Car Czech Republic Šárka Heyna Fuchsová.

A o které modely je u nás největší zájem? V Česku asi nepřekvapí, že jde o vozy SUV. Číslo jedna je střední crossover XC60.

Výsledkem dobré vzájemné spolupráce jsou čísla, která znamenají úspěch nejen vůči konkurenci, ale jsou i nejlepšími v celé historii působení značky v Česku.

Nejoblíbenější jsou SUV

A o které modely je u nás největší zájem? V Česku asi nepřekvapí, že jde o vozy SUV. Číslo jedna – jak u Volva, tak absolutně ve svém segmentu – je střední crossover XC60, na zadní kola mu šlapou benjamínek XC40 spolu s velkým a luxusním Volvem XC90 (ve svých kategoriích oba na druhých pozicích v rámci celého trhu).

Související…

Volvo získalo prestižní cenu za recyklaci. Prototyp XC60 šetří oceány
Klára Kutilová

foto: Volvo Cars, zdroj: Volvo Cars Evolution

Tipy redakce

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Flákač, budižkničemu, alkoholik, čórka. To jsou typické konotace, které si mnoho z...