fbpx

Světová značka životního stylu Goop podpořila konopné výrobky amerických prodejců

Zveřejněno: 27. 6. 2018

Konopí postupně proráží do sféry špičkových služeb pro ty, kteří si opravdu umějí užívat. Jeho význam v oblasti zdravého životního stylu a péče o lidské zdraví nedávno potvrdila i herečka Gwyneth Paltrowová, jež vlastní dnes již obří firmu, která se zaměřuje na přírodní kosmetiku a alternativní medicínu.  

Související…

Co lze chtít od jediného člověka: Esther Perelová a Gwyneth Paltrowová Konopné výrobky nahrazují CD či mp3. Fungují jako nosiče hudbyZámořské hvězdy chtějí legalizovat konopí ve vrcholovém sportu

Lifestylová značka Goop dnes zaplavuje trh nabídkou rozličných poradenství a doplňků pro alternativní medicínu, a to prostřednictvím informačních zpravodajů, webových stránek s e-shopem, společenských akcí a událostí. Má už značný vliv, proto dodává také punc kvality novým trendům v oblasti wellness a může je obratem katapultovat do všeobecného povědomí.

Budoucnost konopí

To se povedlo i na konferenci s názvem „In Goop Health“, jež proběhla 9. června v Los Angeles a jejíž průběh popsal magazín The Fresh Toast. Účastníci (kteří si zakoupili vstupenky za 650 dolarů i více) si zde mohli užívat třeba vzdušné jógy a masek na oči využívajících LED zářivky anebo navštívit přednášky o autoimunitních poruchách a poporodním vyčerpání.

Na programu však přibyl i jeden nový bod: budoucnost konopí. „Tohle téma mám moc ráda,“ konstatovala Paltrowová. „Má velký potenciál změnit jak starý způsob myšlení, tak i lidské životy. A mám pocit, že z pohledu vědy bychom mohli být na počátku něčeho mnohem většího, než si uvědomujeme.“

Značka Goop už vyvinula svou vlastní řadu vitamínových doplňků, prostředků pro péči o pleť a přípravků do koupele. Produkty obohacené zdravotně prospěšnými kanabinoidy CBD a THC firmu teprve čekají.

Paltrowová pak pozvala na pódium skupinu účastníků panelové diskuze. Tu moderovala její kolegyně, herečka, režisérka a spisovatelka Lake Bellová. Její manžel je spoluzakladatelem značky Beboe sídlící v Los Angeles, která vyrábí vaporizéry z růžového zlata a cukrovinky s nízkou dávkou diskutované byliny.

bell goop

Panel o přínosu konopí: Kimberly Dillonová, Cindy Capobiancová, Lake Bellová, Samantha Millerová a Jeff Chen

„Vítám vás všechny u debaty o trávě,“ zahájila neformálně Bellová, ke které se připojili vědci Jeff Chen a Samantha Millerová nebo také Cindy Capobiancová ze společnosti Lord Jones, jež se zaměřuje na luxusní konopné krémy a sladkosti. V panelu promluvila i  Kimberly Dillonová, marketingová manažerka firmy Papa & Barkley, která se specializuje na využití konopí k úlevě od bolesti.

Následoval čtyřicetiminutový rychlokurz na téma cannabis, kdy členové diskuzního panelu nastínili rozdíly mezi kanabinoidy THC a CBD i mezi druhy indica a sativa. Dillonová představila nesčetné metody užívání konopí: přípravky pro vnější lokální aplikaci, tinktury, vaporizaci, nebo dokonce čípky a tampony pro uvolnění křečí.

Zdravotní výhody

Účastníci panelu dále diskutovali o obrovských zdravotních výhodách, jež tato rostlina přináší dětem trpícím záchvaty a lidem závislým na lécích, které mají výrazné vedlejší účinky. „Máme pacienty, kteří jsou kvůli strachu z létání a nespavosti závislí na ambienu nebo ativanu,“ uvedla Capobiancová. „Teď jim stačí, aby si vzali jednu želatinovou pastilku s konopím hodinu před odletem nebo nakapali tinkturu pod jazyk hodinu před spaním, a funguje to.“

Při odchodu pak „vážení hosté“ ještě dostali pouzdra od řetězce výdejen konopí MedMen, který sídlí v Los Angeles. V nich mohli najít růžové „koupelové bombičky“ s obsahem CBD od značky Kush Queen, náplasti pro úlevu od bolesti od Papa & Barkley a kartičky s oznámením, že na nové pobočce MedMen na honosném Abbot Kinney Boulevard v Los Angeles bude k dostání výběr produktů schválených společností Goop. Mezi nimi také čokolády s čajem matcha od Défoncé, čaj proti nespavosti od Kikoko a e-cigarety se sativou od Beboe.

Značka Goop už vyvinula svou vlastní řadu vitamínových doplňků, prostředků pro péči o pleť a přípravků do koupele. Produkty obohacené zdravotně prospěšnými kanabinoidy CBD a THC firmu teprve čekají. „Já v to doufám,“ prohlásila Ashley Lewisová, která dohlíží na vývoj nových wellness produktů této společnosti, když se jí na konopné výrobky Goopu zeptal reportér Fresh Toastu. Konopí ve světové lifestylové značce – to už každopádně stojí za zamyšlení.

foto: Profimedia, zdroj: The Fresh Toast

Tipy redakce

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter,...

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Loni v létě zaplatil jeden britský turista na Sardinii pokutu 1 032 eur, když byl...

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání Země

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání...

Praha 7 vyhlásila v květnu stav klimatické nouze , jak ji (a nejen ji, ale celou...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.