fbpx

Zveřejněno: 8. 5. 2017

Už vás někdy při pohledu na vizitku napadlo, že nemusí mít jen informativní charakter? Co takhle jejím prostřednictvím rozesmát zákazníky dobrým vtipem, poskytnout prostor pro zkrácení dlouhé chvíle pěknou omalovánkou nebo dát recept na koláč s jablky?

Každý podnikající člověk zná pravidlo prvního dojmu. Buď zaujmete a ukážete to nejlepší ze sebe, nebo se postavíte do řady čekatelů k získání nového zákazníka. Je-li vaším denním chlebem obor, kde se cení dobré nápady, pak vizitka musí být nápadem s velkým N. Vystupte ze zkostnatělých business pravidel, buďte originální, vtipní a trochu tajemní. Vytvořte kreativní vizitku sami za použití katalogů, časopisů, z nichž vyberete obrázky a hesla vtipně opisující činnost vašeho podnikání nebo kým se vidíte být za pár let usilovné práce. Ať tak či tak, připravte se, že o témata k navázání hovoru a uvolnění atmosféry nebude nouze.

BY VERA

 

Čtěte také:

Veronika Knirschová: Upcycling a slow fashion nás učí myslet jinak

Kreativní může být každý aneb polštář z kabelky a dárek z kinder vajíčkové hračky

Veronika Knirschová: Skutečně potřebujete kupovat nové oblečení?

 

foto: Shutterstock

Tipy redakce

Naše kultura potřebuje pomoct, říká jazzový kytarista Rudy Linka

Naše kultura potřebuje pomoct, říká jazzový kytarista Rudy Linka

S jazzovým hudebníkem a kytaristou jsme se sešli v restauraci nedaleko...

U elektromobilů je ekologičtější provoz. Ovšem výroba kvůli bateriím nikoli

U elektromobilů je ekologičtější provoz. Ovšem výroba kvůli bateriím nikoli

Na konci devatenáctého století představovaly elektromobily špičku tehdejší...

Twitter uživatelům ukazuje, co si o nich myslí. Někdy je to úplně mimo

Twitter uživatelům ukazuje, co si o nich myslí. Někdy je to úplně mimo

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter,...


Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.