fbpx

Zveřejněno: 8. 5. 2017

Už vás někdy při pohledu na vizitku napadlo, že nemusí mít jen informativní charakter? Co takhle jejím prostřednictvím rozesmát zákazníky dobrým vtipem, poskytnout prostor pro zkrácení dlouhé chvíle pěknou omalovánkou nebo dát recept na koláč s jablky?

Každý podnikající člověk zná pravidlo prvního dojmu. Buď zaujmete a ukážete to nejlepší ze sebe, nebo se postavíte do řady čekatelů k získání nového zákazníka. Je-li vaším denním chlebem obor, kde se cení dobré nápady, pak vizitka musí být nápadem s velkým N. Vystupte ze zkostnatělých business pravidel, buďte originální, vtipní a trochu tajemní. Vytvořte kreativní vizitku sami za použití katalogů, časopisů, z nichž vyberete obrázky a hesla vtipně opisující činnost vašeho podnikání nebo kým se vidíte být za pár let usilovné práce. Ať tak či tak, připravte se, že o témata k navázání hovoru a uvolnění atmosféry nebude nouze.

BY VERA

 

Čtěte také:

Veronika Knirschová: Upcycling a slow fashion nás učí myslet jinak

Kreativní může být každý aneb polštář z kabelky a dárek z kinder vajíčkové hračky

Veronika Knirschová: Skutečně potřebujete kupovat nové oblečení?

 

foto: Shutterstock

Tipy redakce

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Loni v létě zaplatil jeden britský turista na Sardinii pokutu 1 032 eur, když byl...

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání Země

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání...

Praha 7 vyhlásila v květnu stav klimatické nouze , jak ji (a nejen ji, ale celou...

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter,...


Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.