Zhruba rok trvaly přípravy i pilotní projekty s několika školskými zařízeními na vytvoření portálu s praktickými informacemi pro školy, rodiče i děti. V partnerství s projektem E-bezpečí (Univerzita Palackého) a dalšími subjekty i jednotlivci přichází O2 s užitečným příspěvkem na poli CSR. Které,...

Chris Rackliffe , jeden z mnoha motivačních koučů a publicistů z New Yorku, se netají tím, jak moc je pro něj Instagram důležitý. Když na baru potká někoho, s kým se chce seznámit, nechce si měnit telefonní číslo, ale u protějšku ho zajímá instagramový účet. Spojí se, vymění pár srdíček na fotkách...

Když děti na amerických základkách a středních školách chtějí říct při vyučování něco kamarádovi ve třídě, nenapíší to na papírek a nehodí přes uličku mezi lavicemi. Místo toho použijí Google Docs. Předávání rukou psaných vzkazů už nefrčí a vzhledem k tomu, že jsou pedagogové zvyklí na to, že...

Když v roce 2001 americký vizionář a inovátor v oblasti vzdělávání Marc Prensky poprvé použil termín „digital native“ (digitální domorodec), měl tím na mysli generaci lidí, kteří vyrostli v obklopení počítačů, videoher, digitálních přehrávačů hudby, videokamer, mobilních telefonů a dalších...

Posledních osm let pracovala pro americké firmy a mnoho času strávila v Silicon Valley. Dnes Senta Čermáková využívá své zkušenosti ve společnosti Deloitte a její cílovou skupinou je takzvaná generace Z, tedy mladí lidé, kterým je v současnosti od 5 do 25 let. Na konferenci Dítě v síti 2018...

Tomáš Hrivnák, sympatický muž se smyslem pro humor, který se přes 20 let pohybuje v marketingu, začal svou přednášku na konferenci Dítě v síti 2018 o tom, jak marketing a skrytá reklama ovlivňuje děti, vlastně docela zostra. „Doba pozdního kapitalismu s sebou přinesla změněné vnímání lidí. Pro...

Mediální výchova není v Česku na dostatečné úrovni. Na konferenci Dítě v síti 2018 to uvedl Tomáš Zatloukal, ústřední školní inspektor. Česká školní inspekce zveřejnila v listopadu 2018 tematickou zprávu zaměřenou na toto téma. „Provedli jsme elektronický výzkum na všech základních školách, z...

Společnost Brud , která vytvořila virtuální instagramovou hvězdu zvanou Lil Miquela , právě získala investici v hodnotě mezi 20 až 30 miliony dolarů . Chce pokračovat ve vývoji her a vymýšlení dalších syntetických postav, které by se mohly stát novými hvězdami sociálních sítí.

Americká značka bot Payless (v češtině asi něco jako "plať méně"), jež je typická svými lidovými cenami, chtěla zjistit, kolik jsou lidé za jejich boty ochotni zaplatit. Stačilo jí zaměnit Payless za Palessi a hned mohla začít věci prodávat dvacetkrát dráž.

Jak se na Facebook dívá Jessica Powellová, bývalá viceprezidentka Googlu pro komunikaci a nyní novinářka na volné noze? Poměrně kriticky, stejně jako mnozí ostatní publicisté, kteří třeba ani nepracovali pro jeho konkurenci. Facebook, stejně jako mnoho společností v Silicon Valley, nám vždy říkal,...