fbpx

Civilizace Zveřejněno: 5. 11. 2025
BigBoard, BigMedia, PLAYON

Společnost BigMedia pořádá konferenci, jejíž součástí se stane představení nové platformy PLAYON. Tato revoluční digitální síť nové generace zásadně mění způsob, jakým mohou její klienti plánovat a maximálně flexibilně spravovat a cílit své digitální venkovní kampaně po celé ČR.

Konference určená pro stávající klienty, odbornou i širokou veřejnost se uskuteční v pondělí 10. listopadu od 15 hodin v pražském Centru architektury a městského plánování (CAMP), které dlouhodobě rozvíjí diskusi o podobě současné architektury, urbanismu a kvalitě veřejného prostoru. Prezentace PLAYON tak do tohoto kontextu přináší téma digitálních médií a jejich možného využití v rámci městského mobiliáře jako prostředku, který může obohacovat veřejný prostor a posilovat jeho funkčnost.

Po skončení oficiální části konference bude následovat neformální networkingové setkání v restauraci Ginger & Fred, které nabídne příležitost k osobní výměně zkušeností, diskusi nad tématy dne a k setkání s týmem BigMedia v příjemné atmosféře u dobrého jídla a pití.

„PLAYON přináší zcela nový standard v oblasti digitální OOH komunikace. Umožňuje centrální správu rozsáhlých sítí digitálních ploch, synchronizaci obsahu napříč městy i regiony a přesné cílení kampaní podle lokality, času nebo kontextu. Reklamní sdělení se mohou dynamicky přizpůsobovat aktuálním datům, počasí nebo dopravní situaci,“ nastiňuje Richard Fuxa, jednatel BigMedia, spol. s r.o. PLAYON tak spojuje kreativitu, technologii a data do jednoho propojeného systému, který posouvá hranice vizuální komunikace ve veřejném prostoru.

Již více než 650 ploch

Se sílou platformy se veřejnost mohla seznámit při mimořádné akci věnované poctě Jiřímu Bartoškovi, kdy se v červenci letošního roku více než 550 digitálních ploch po celé republice sjednotilo v jednom vizuálním motivu. Tento okamžik se stal první ukázkou toho, jak PLAYON dokáže v reálném čase propojit stovky obrazovek do jednotného živého sdělení. Od té doby se platforma rozrostla o více než stovku dalších ploch, aktuálně jich čítá přes 650 a počet digitálních ploch, které mohou klienti využít, neustále roste.

V rámci konference v CAMPu bude představena architektura systému, ukázky synchronizace kampaní a datových nástrojů i praktické příklady využití.  Akce nabídne inspirativní pohled na budoucnost komunikace ve veřejném prostoru a představí, jak lze efektivně propojit široký dosah venkovní reklamy s cílením a flexibilitou digitálních médií. PLAYON není jen technologická platforma, ale nový způsob uvažování o komunikaci ve veřejném prostoru.

„Digitální OOH dnes nabízí dynamický a zážitkový formát, který v mnohém připomíná televizní reklamu. Umožňuje plánovat kampaně efektivněji, reagovat rychleji a přinášet lidem relevantní sdělení v pravý čas a na správném místě. Díky digitálnímu inventáři se z reklamních ploch stává i moderní komunikační kanál ve veřejném prostoru – médium, které umožňuje nejen značkám, ale také městům a institucím efektivně oslovit širokou skupinu obyvatel i těch, kteří se ostatním médiím vyhýbají,“ doplňuje Marek Pavlas, CEO společnosti BigMedia.

Program akce

  • PLAYON: Digitální platforma v praxi – Digitální venkovní reklamu z pohledu produktu a technologií představí Marek Pavlas, CEO společnosti BigMedia. Ukáže, jak lze díky PLAYON plánovat kampaně v reálném čase, cílit podle lokality i denní doby a efektivně propojovat digitální obsah s online aktivitami i televizní reklamou.
  • OOH/DOOH očima spotřebitelů – data a výzkumy – Hana Friedlaenderová, Head of Research BigMedia, představí výsledky domácích i zahraničních výzkumů, které potvrzují, že OOH/DOOH si dlouhodobě napříč cílovými skupinami drží jednu z nejvyšších úrovní relevance, pozornosti i důvěry mezi všemi mediatypy.
  • Od zásahu k měření efektivity – O přínosu venkovní reklamy pro efektivitu kampaně bude mluvit Josef Fišer, Business & Marketing Director agentury Median. Představí studii Modelování zásahu a efektivity OOH/DOOH založenou na datech projektu AdMeter, doplněnou o case study z roku 2025.
  • PLAYON jako součást moderního mediamixu – pohled zadavatele – Jan Ksandr, Global Media Manager společnosti Allwyn, na konkrétních příkladech ukáže, jak lze DOOH flexibilně a efektivně využít ve svém mediamixu a díky tomu výrazně zvýšit efekt celé kampaně.

Akce je určena odborné veřejnosti z oblasti marketingu, médií a komunikace. Kapacita je omezena, registrace je otevřená všem zájemcům o téma digitalizace venkovní reklamy.

KDE: CAMP – Centrum architektury a městského plánování, Vyšehradská 51, Praha
KDY: Pondělí 10. listopadu 2025, od 14:30 (začátek oficiálního programu v 15:00)
Účast je zdarma, je však nutná registrace na webu www.playon.cz.

 

foto: BigBoard, BigMedia, PLAYON, zdroj: BigBoard, BigMedia, PLAYON

Sdílejte článek