fbpx
Zveřejněno: 24. 10. 2017

Co se týče jazyka, platí, že „když se dítě narodí, je vybavené k učení se jazyka stejně jako pták k létání". Zakladatelka převratné metody výuky angličtiny Natalia Perarnau vám v následujícím rozhovoru vysvětlí, proč je její postup tak účinný a proč děti tolik baví. 

Osvojení jakékoliv řeči začíná od okamžiku, kdy ji dítě poprvé slyší. Tak proč vyčkávat, než jej seznámíme s dalším jazykem? Využijte přirozených schopností svých ratolestí a obklopte je angličtinou v čase, kdy je to pro ně hra. Kids&Us používá metodiku výuky, která je pevně zakotvena v přirozeném procesu osvojení jazyka, nikdy neselhává – právě protože postupuje v přirozeném vývojovém sledu.

Natalia Perarnau dosáhla naprostého unikátu. Jako matka a učitelka chtěla, aby se její dcera naučila perfektně anglicky, a díky tomu dostala nápad, že pokud se děti jazyku věnují již od útlého věku, osvojí si ho mnohem rychleji a lépe. Dnes je z ní opravdu veleúspěšná podnikatelka, která ovšem nehodlá usnout na vavřínech, ačkoliv má dnes po Evropě 300 poboček, kde se učí více než 100 000 dětí

„Přestože jsem byla mladá, angličtina byla vždy mojí vášní a její výuka byla pro mne dobrou výmluvou, abych ji mohla procvičovat a nadále si prohlubovat její znalosti. Moje škola se zpočátku specializovala na dospívající a dospělou klientelu, ale netrvalo mi dlouho, abych si potvrdila, co dnes vidíme v novinových titulcích: navzdory mnoha rokům, které studenti tráví studiem angličtiny, byla jejich průměrná úroveň ve skutečnosti velmi slabá. To bylo zklamání! Byla jsem rozhodnutá nedovolit svým studentům, aby figurovali jako součást statistických údajů, které dokládají selhání školského systému a tradiční metody výuky cizích jazyků,“ vypráví Natalia. 

zdroj: Kids&Us

Tipy redakce

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Loni v létě zaplatil jeden britský turista na Sardinii pokutu 1 032 eur, když byl...

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter,...

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání Země

Jde ještě o klimatickou nouzi, nebo už paniku? 10 otázek a odpovědí o přehřívání...

Praha 7 vyhlásila v květnu stav klimatické nouze , jak ji (a nejen ji, ale celou...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.