Chcete ve stresových situacích zůstat v klidu? Mluvte méně a myslete na to, že každý má právo na vlastní názor. Podívejte se na pár dalších rad, které vám to usnadní.

  1. Dejte si pauzu. Když přijde problém či stres, uklidněte se a v klidu se zhluboka nadechněte.
  2. Respektujte rozdíly mezi lidmi. Když to někdo dělá jinak, neznamená to, že to dělá špatně. A každý má právo na vlastní názor.
  3. Nezapomínejte na soucit. A buďte trpěliví. Nikdy nevíte, co se vlastně v životě toho druhého děje.
  4. Šiřte milost a pochopení, ta osoba je stejně mrzutá, jako býváte někdy vy sami. Nechte události v klidu plynout.
  5. Neberte si věci osobně a vězte, že ne na všechno, co se děje ve vašem okolí, musíte mít vliv. Pokud si budete brát věci osobně, budete se cítit ohrožovaní až do konce života.
  6. Mluvte méně a naučte se mlčet úplně. To, že mlčíte, neznamená, že jste slabí. Naopak mlčením někdy dokážete svůj protějšek odzbrojit.
  7. Naučte se začínat den příjemnými rituály. Nerozčilujte se při čtení e-mailů hned po ránu, lepší je se při vstávání z postele pořádně rozdýchat a neuškodí ani krátká meditace. Ideální na rozjezd dne je procházka přírodou nebo si v klidu dejte šálek čaje.
  8. Stres neřešte cigaretami, sladkostmi nebo alkoholem, nahraďte je příjemnými a zdravými věcmi. Nezdravá řešení stres nevyřeší, naopak přinesou další problémy.
  9. Buďte pozitivní a ujasněte si, co se vám v poslední době povedlo a co se daří dlouhodobě. Spokojená rodina je skvělý dar, který jen tak někdo nemá. Važte si toho.

Čtěte také: 
Jak přestat dělat špatná rozhodnutí
Nemůžete se uzdravit? Víme proč!

foto: Pexels.com, zdroj: http://www.marcandangel.com

Jan Handl

Jan Handl

Má rád nové technologie a trendy, ale i historii a čtení. V obrovském množství informací se snaží odhalit ty nejdůležitější a nejzajímavější.

Související články

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.