Smart Cities
Tereza Hermochová
Václav Pavlečka: Definice ideálního startupisty neexistuje
Vůbec poprvé bude mít Praha příležitost hostit evropské finále světové soutěže Startup World Cup, a to v rámci...
Reklama
Tereza Hermochová
Michal Jirků z HackPrague: Máme potenciál, ale úřady s inovacemi zaspaly
Přestože je sběr dat jednodušší než kdykoliv dřív, zanalyzovat je a najít v nich nějaký smysl je čím dál těžší. A co...
Reklama
Milada Kadeřábková
S Janem Charvátem o tom, jak nakupovat kvalitně a bez „kurvítek“
V České republice končí 45 % odpadu na skládkách. Velký podíl na tom prý má naše ekonomika zaměřená na zisk. „Výrobci...
Reklama
Klára Ponczová
Kam je umístit? Chytré lavičky se musejí nejdřív chytře nainstalovat
V dnešní době existuje smart verze téměř každého kusu vybavení veřejného prostoru. Smart lampy, smart odpadkové koše,...
Klára Ponczová
Tomáš Hrivnák: Z Prahy by mohla být Mekka vědy a smysluplného marketingu
Vztah českého obyvatelstva k marketingové komunikaci není valný. Jen málokdo v ní spatřuje mocný nástroj, který by...
Reklama
Klára Ponczová
V Pákistánu se dá spát na billboardech, které se mění v postele
Když se v podvečer procházíte ulicemi některého z větších měst Pákistánu, zaskočí vás enormní množství lidí, jejichž...
Zdeněk Strnad
Šéf Operátora ICT Michal Fišer: Lítačka má být komplexní nástroj na mobilitu
Lítačku zná většina Pražanů a lidí, kteří s ní jezdí MHD, pouze jako další plastovou kartičku, kterou ukazujeme v...
Milada Kadeřábková
Konzultant Kamil Papež: Smart City je i byznys, který znechucuje
Jak udělat z obyčejného města chytré? Ve společnosti M.C.TRITON , která pomáhá samosprávám v konceptu Smart City, na...
Klára Ponczová
Jak fungují billboardy 2.0: Čistí vzduch a vyrábí pitnou vodu
Na jaře roku 2017 představila Toyota mediální kampaň , jejíž součástí byly billboardy, které čistily vzduch. Podél...
Načíst další články