Flowee city
Jan Handl
Rozhodnou zase města? Proč je potřeba, abychom se vrátili k cirkulární ekonomice
Stejně jako Matera byla první města postavená na cirkulační, tedy oběhové ekonomice. Byla soběstačná, postavená na...
Reklama
Kateřina Hájková
Jak mohou technologie v chytrých městech pomoci hendikepovaným
Podle statistik trpí až 15 % světové populace nějakou formou postižení . To je zhruba miliarda lidí. Důležité tedy je,...
Reklama
Milada Kadeřábková
Videomapping? Novoroční ohňostroj nakonec bude. A vzdá hold Karlu Gottovi
Vedení Prahy se letos rozhodlo novoroční ohňostroj nahradit videomappingem. My už ale víme, že Pražané budou mít...
Reklama
Klára Ponczová
S výrobcem longboardů o tom, kdy se budeme ve městech vznášet nad střechami
O dvaadvacetiletém podnikateli Lukáši Joukalovi se některá česká média zmiňují jako o českém ekvivalentu Steva Jobse....
Jan Handl
Američané mají větší strach z jízd sdíleným taxíkem než autonomním autem
Vyhlídka na jízdu v autě s cizím řidičem může být pro někoho nepříjemnější než představa cestování samořiditelným...
Reklama
Zdeňka Musilová
Zkusila jsem cestu od Teplic do Prahy. Proč je to pořád nejlepší autem?
Proč nejezdíš vlakem? Položím nevinnou otázku svému muži, který patří mezi desítky tisíc lidí, kteří denně dojíždějí...
Zdeněk Strnad
Účelem je vozit lidi, ne vzduch, říká šéf Dopravního podniku Petr Witowski
Na konci října proběhla tisková konference magistrátu hl. m. Prahy, DPP, ROPIDu a Asociace dopravních, spedičních a...
Zdeněk Strnad
Umějí rozpoznat tváře. Je na místě se systému facial recognition bát?
Sotva policie požádala Prahu o součinnost při plánovaném nasazení kamerových systémů rozpoznávání tváří, spustil se v...
Kateřina Hájková
Chytrých košů přibývá. Testuje je už deset městských částí
Koncepce Smart Prague 2030 definovala šest pilířů, v jejichž rámci jsou testovány a zaváděny inteligentní a inovativní...
Načíst další články