Byznys
Kateřina Müllerová
Většině značek dnes lidé nemají důvod věřit, říká marketér Milan Šemelák
Co nám ukázala a ještě ukazuje pandemie koronaviru? Milan Šemelák, který má za sebou výjimečnou kariéru ve světě...
Reklama
Jaromír Hasoň
Pavel Kysilka: Je dobře, že chráníme lidský život i za cenu obrovských ekonomických ztrát
S ekonomem a bývalým viceguvernérem České národní banky jsme mluvili nejen o koronakrizi a začínající krizi finanční....
Reklama
Komerční článek
Léto je příležitostí nasbírat nejen síly, ale i nové vědomosti
Léto je oblíbeným časem dovolených, odpočinku, ale i zážitků a poznávání nových míst. Mnozí z nás si jej ovšem rádi...
Reklama
Kateřina Müllerová
V našem oboru zanikne až 110 milionů pracovních míst, říká jednatel hotelové školy
Jednatel Vysoké školy hotelové v Praze a vedoucí její katedry hotelnictví Petr Studnička hlásí obrovský meziroční...
red
Projekt #restartpodnikani: Inspirace, naděje i cílená pomoc po koronakrizi
Iniciativa #restartpodnikani vznikla stejně nečekaně jako situace, která ji spustila. Opatření nastavená v souvislosti...
Reklama
Komerční článek
Hledáte v počínající krizi co nejlepší investici? Dnes je jí rozhodně zlato
Finanční negramotnost není jen otázka toho, že by si člověk nadměrně půjčoval peníze, aniž by měl na splácení. Pokud...
Komerční článek
Je tu manuál pro podnikatele: Jak se připravit na kontroly z úřadů?
Důkazem obav firem z kontrol úřadů je i to, že je dnes v kurzu přehled lokalit uspořádaný podle pravděpodobnosti, s...
Kateřina Hájková
Téma týdne: Jak se kampaně snaží nastartovat turismus v Česku
I když jsou hranice otevřené, ne všichni stačí sledovat, jak se mění „semafor“ s koronavirově přístupnými a méně...
Kateřina Müllerová
Michal Šmída z Twisto: K pokladnám se dodají kamery a všichni můžeme platit úsměvem
Koronavirové uzavření obchodů mnohé lidi přinutilo nakupovat online a seznámit se s tím, jak fungují virtuální nákupy...
Načíst další články