fbpx
Flowee

Sprite se v kampani postavil za všechny, kteří již internetový hejt zažili. A ruku na srdce, kdo z nás toho nebyl alespoň tichým svědkem?

Zveřejněno: 8. 7. 2019

Svět internetu, ve kterém žijeme, je svět velkých příležitostí. Je to ale také prostor, který je díky své anonymitě plný bojů, nenávisti a hejtů. Takový hejt se může týkat čehokoli, čím se kdokoli z nás liší od ostatních – vzhled, životní styl, původ, náboženství, sexuální orientace... Věříme, že stojí za to být sám sebou, žít svůj život po svém, autenticky a nebát se být prostě jiný. Právě díky odlišným lidem je svět tak rozmanitý. Všude je plno hejtu. Nejlepší obrana je láska.

Sprite se jako značka nyní postavil za všechny, kteří již internetový hejt zažili. A ruku na srdce, kdo z nás toho nebyl alespoň tichým svědkem? Celá kampaň je postavena na reálných komentářích u reálných lidí, kteří byli pro kampaň vybráni.

Nemá smysl roztáčet kolotoč nenávisti dalšími hejty ani se před nimi skrývat, je lepší vše otočit do pozitivní roviny a vyrovnávat hladinu nenávisti na síti láskou.

Ať už je to manželský pár Dannie a Albert, profesionální tanečník Kuba Dvořák nebo obyčejná dívka Julie Shakirzjanova, ti všichni kvůli své jinakosti zažívali posměch okolí, který je dlouhou dobu provázel.

Nyní v kampani dodávají sílu všem ostatním, protože, jak sami říkají, jejich život je mnohem lepší od chvíle, kdy se přes nepříjemné komentáře přenesli.

Neroztáčet kolotoč nenávisti

Sprite ale přináší ještě jednu důležitou zprávu: Nejlepší odpovědí na hejt je láska. Nemá smysl roztáčet kolotoč nenávisti dalšími hejty ani se před nimi skrývat, je lepší vše otočit do pozitivní roviny a vyrovnávat hladinu nenávisti na síti láskou. Právě odtud pochází hlavní claim kampaně "I love you hater" i s podtitulem "Hejtům dávám zelenou". Protože, jak se zpívá v hlavní melodii celé kampaně, All you need is love.

Pokud kampaní inspirujeme další lidi, jak se lze vypořádat s hejty s nadhledem, budeme spokojení.

„Značka Sprite věří v autenticitu a rozmanitost. Silné značky mají povinnost stát na správné straně a mluvit o tom,“ říká manažerka sociálních médií společnosti Coca-Cola Česká a Slovenská republika Zuzana Kadlečková.

Náš tým využil globální formát kampaně, která momentálně slaví úspěch napříč kontinenty. Pro českou lokalizaci jsme vybrali místní tváře, které svými příběhy ilustrují různé formy hejtování v českých podmínkách. „Pokud kampaní inspirujeme další lidi, jak se lze vypořádat s hejty s nadhledem, budeme spokojení,“ doplňuje Zuzana Kadlečková. 

Celou kampaň sledujte na stránce Iloveyouhater a na sociálních sítích Sprite – Instagramu a Facebooku.

Související…

Víte, na koho se vaše dítě dívá? TOP 100 československých influencerůAmerická hvězda Instagramu Selena Gomezová si Instagram odinstalovala. Vadí jíNejsledovanější česko-slovenští instagrameři. Teď už se můžete podívat, co sledují vaše děti

foto: Iloveyouhater, zdroj: Iloveyouhater

Tipy redakce

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Proč se krade i písek z pláže? Je to cenná komodita, která mizí stejně jako voda

Loni v létě zaplatil jeden britský turista na Sardinii pokutu 1 032 eur, když byl...

Horská dráha: Původní zábava pro šlechtu teď má sloužit i k eutanazii

Horská dráha: Původní zábava pro šlechtu teď má sloužit i k eutanazii

Matějská pouť na pražském Výstavišti už běží nějaký ten pátek a zdá se, že...

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter,...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.