marketing

Americká značka bot Payless (v češtině asi něco jako "plať méně"), jež je typická svými lidovými cenami, chtěla zjistit, kolik jsou lidé za jejich...

Když ve Spojených státech skončila ve třicátých letech minulého století alkoholová prohibice, bylo znovu povoleno vytvářet na pití reklamu a...

Ach, ty značky! Ta naše vodítka, světýlka a upozornění v bludišti krámů a moři věcí. Jak se k nám lísají, tu na nás útočí, jindy konejší, co nám...

Vždycky se našli lidé, kteří nestárli, spíš se stávali zajímavějšími. Jejich fyzická přitažlivost popírala přírodní zákony. Už baroko a světlo...

Bylo to v létě roku 1992. Řekli mi, abych si pořídil oblek a kravatu, dali mi pár tipů, co říkat do telefonu, a poslali mě prodávat. Stal se ze mě...

Má Touretteův syndrom. I přesto je jedním z nejuznávanějších školitelů a odborníků na marketingovou psychologii. Autor několika bestsellerů,...

Na co kladete důraz, když jdete nakoupit? Zajímá vás praktičnost výrobku, jeho design či kvalita? A zamysleli jste se někdy nad tím, jakou úlohu při...