venkovní reklama

Jedním z největších buzzwords dneška je vizuální smog. Pražský magistrát několikrát zdůrazňoval, že se ho chce zbavit. A má samozřejmě pravdu.

Jsou věci, které člověk zažije v životě (většinou) jen jednou. A žádost o ruku je určitě jednou z nich. Tradičně žádá o ruku muž ženu. Ovšem tradice...

Praha se rozhodla bojovat proti vizuálnímu smogu a hned zpočátku nasadila tvrdý kalibr. Na území metropole už v blízké době neuvidíte žádnou...

První venkovní reklamy se začaly objevovat ve stejné době, kdy se hospodářská struktura měnila z té zemědělské ve prospěch průmyslu. Nejstarší...

Hlavní město řeší dlouhodobý problém s vizuálním smogem, který zaplavuje celé jeho území a nejvíce historické jádro. Jako významný pomocník i možné...

Netflix se ve svých kampaních nebojí přitahovat pozornost potenciálních diváků prostřednictvím kontroverze. Plastová dýchající nahá těla, která byla...

Boom zážitkového marketingu, který vybízí kolemjdoucí k akci a žádá si jejich aktivní zapojení, začíná být hodně výraznou hudbou současnosti....