venkovní reklama

Praha se rozhodla bojovat proti vizuálnímu smogu a hned zpočátku nasadila tvrdý kalibr. Na území metropole už v blízké době neuvidíte žádnou (legální) reklamu do velikosti osmi metrů čtverečních – s výjimkou městského mobiliáře. Je tedy konec klasickým výlepovým plochám, kulatým sloupům s plakáty,...

První venkovní reklamy se začaly objevovat ve stejné době, kdy se hospodářská struktura měnila z té zemědělské ve prospěch průmyslu. Nejstarší billboardy, jak je známe dnes, se datují do první třetiny devatenáctého století. Za těch dvě stě let prošla venkovní reklama neuvěřitelnou proměnou, od...

Hlavní město řeší dlouhodobý problém s vizuálním smogem, který zaplavuje celé jeho území a nejvíce historické jádro. Jako významný pomocník i možné řešení do budoucna se ukazuje speciální antiplakátovací nátěr, který má pomoci proti nelegálním výlepům reklamy. A pomoci by měly i pokuty.

Netflix se ve svých kampaních nebojí přitahovat pozornost potenciálních diváků prostřednictvím kontroverze. Plastová dýchající nahá těla, která byla od těch ještě dýchajících lidských k nerozeznání, nainstalovala firma do autobusových zastávek jako reklamu k seriálu Altered Carbon . Ten se...

Boom zážitkového marketingu, který vybízí kolemjdoucí k akci a žádá si jejich aktivní zapojení, začíná být hodně výraznou hudbou současnosti. Spojení venkovní reklamy s nejnovější technologií rozšířené reality v lidech vzbuzuje zvědavost a povzbuzuje je k akci, za kterou jsou většinou ihned...