scent marketing

Praha 3 představila nové logo a sociální sítě měly okamžitě co řešit. Jednoduchý symbol, který se skládá z nápisu a tří čárek, začali lidé téměř okamžitě kopírovat a upravovat. Tři lajny s rozsypaným práškem, tři čárky na účtu v hospodě, tři jitrnice – to všechno evokuje pověst Žižkova jako...

Na co kladete důraz, když jdete nakoupit? Zajímá vás praktičnost výrobku, jeho design či kvalita? A zamysleli jste se někdy nad tím, jakou úlohu při řešení rébusu „koupit či nekoupit“ hraje váš nos? Přesně na to totiž cílí takzvaný scent marketing.

Určitě jste to také někdy zažili. Ucítíte vůni a okamžitě se vám asociuje zážitek, který s ní máte spojený. Vůně vás dokáží naladit i rozladit, rozesmát i rozplakat a koneckonců i vyburcovat ke koupi.