outdoor

Pokud je to už pár let, co jste byli pod stanem či v kempu, budete rozhodně potřebovat moderní kempingovou výbavu. Ta stará z dob vašich školních let či po babičce, kdy se ještě jezdilo do Jugoslávie „stodvacítkou“, vám stačit rozhodně nebude. Moderní materiály a technologie kempování výrazně...

Praha se rozhodla bojovat proti vizuálnímu smogu a hned zpočátku nasadila tvrdý kalibr. Na území metropole už v blízké době neuvidíte žádnou (legální) reklamu do velikosti osmi metrů čtverečních – s výjimkou městského mobiliáře. Je tedy konec klasickým výlepovým plochám, kulatým sloupům s plakáty,...

První venkovní reklamy se začaly objevovat ve stejné době, kdy se hospodářská struktura měnila z té zemědělské ve prospěch průmyslu. Nejstarší billboardy, jak je známe dnes, se datují do první třetiny devatenáctého století. Za těch dvě stě let prošla venkovní reklama neuvěřitelnou proměnou, od...

Hlavní město řeší dlouhodobý problém s vizuálním smogem, který zaplavuje celé jeho území a nejvíce historické jádro. Jako významný pomocník i možné řešení do budoucna se ukazuje speciální antiplakátovací nátěr, který má pomoci proti nelegálním výlepům reklamy. A pomoci by měly i pokuty.

Navrhování automobilů a oblečení si je podobnější, než bychom čekali. Například automobil V60 Cross Country od společnosti Volvo má ve svém designu prvky z módního průmyslu i skandinávské kultury. Možná tedy bude nejstylovějším a zároveň nejfunkčnějším modelem této značky. Alespoň si to myslí...

Prázdniny se blíží a rodiče i děti se připravují na sezónu letních táborů. Agentura Ipsos se v průzkumu pro T-Mobile letos v červnu zeptala 525 respondentů z celé České republiky, jestli potřebují každý den zprávu o tom, jak se jejich potomkům daří.