minimalismus

Jak se vám daří plnění novoročních předsevzetí? Patříte k těm, kteří začátek roku berou jako nový start a příležitost k tvorbě lepších zvyků, nebo už jste dospěli k závěru, že dávat si předsevzetí k ničemu nevede? Já byla vždycky jednou z těch, co se vyžívali ve vypisování novoročních předsevzetí...

Měří 140 centimetrů, a přesto se nedá přehlédnout. Její ofina vždy končí perfektně pod obočím a na veřejnosti vždycky nosí bílou barvu. Drobná Japonka je momentálně světovou hvězdou. Málokdo nikdy neslyšel jméno Marie Kondo, její knihy se ostatně prodávají i u nás. Jak to dokázala a v čem vlastně...

Nastává období 1-Cimi (Smrt), ve kterém je dobré se ponořit do tvorby svého budoucího života. Toto období potrvá do 26. února. Zbavte se všech zbytečných věcí, které již dlouhodobě nepoužíváte a které vám zabírají jen místo.

Pro ilustraci by chtělo připomenout, jak to měli Američané s luxusem v minulosti. Za projev bohatství a dobrého živobytí se v poválečných Spojených státech považovaly obrovské domy, drahá auta, masivní nábytek a hlavně... hodně věcí. To už dnes tak úplně neplatí.

Jednou z misí magazínu Flowee je vnést do vašeho života více klidu, zjednodušit vám ho a pomoci vám pohybovat se po světě s lehkostí. A to jde snáze po odstranění nánosů a krámů z minulosti. {související} Autor bestselleru Méně je více: Jak objevit život pod vším, co vlastníte ( The More of Less:...

Věci pro něj byly vším, dnes nemá ani postel. Přesto tvrdí, že nikdy nebyl šťastnější. Když psal Fumio Sasaki svou knihu o minimalismu Sbohem, věci, bylo mu už 36, neměl přítelkyni a pracoval jako editor v jednom tokijském vydavatelství. Bydlel v levném podnájmu a lidem se možná jevil jako looser....

Žijeme v době nadbytku, neboť máme dostatek financí na to, abychom si kromě zajištění základních životních potřeb mohli kupovat nesmyslně drahé položky. Ve skříních se nám hromadí další kusy oblečení, pořizujeme si nejnovější technické vychytávky a do koše vyhazujeme jídlo, kterého jsme si v...

Naše společnost je založená na spotřebě. Elektronika, oblečení, auta, domy... To vše rychle zastarává a reklama nás nutí kupovat stále víc a nové. Jenže je tohle skutečné naplnění?