CSR

„Sociální marketing využívá marketingové procesy, postupy a koncepty, které se primárně využívají v komerčním marketingu, a aplikuje je na řešení celospolečenských problémů.“ Tak vysvětluje koncept sociálního marketingu odborná asistentka na katedře marketingu VŠE Zuzana Chytková , se kterou jsme...

Města plná reklamních sdělení. Reklama v autobusech, na lavičkách, na billboardech. Reklama koncentrovaná ve městech, protože tam má nejvyšší šanci získat, co potřebuje. Vaši pozornost. Co kdyby ale lidem za tuto cennou komoditu, kterou si od nich bere, vracela taky něco zpátky?

Když se v podvečer procházíte ulicemi některého z větších měst Pákistánu, zaskočí vás enormní množství lidí, jejichž domovem je ulice. Co pár kroků překračujete muže, ženy a často i děti polehávající na tvrdé a prašné zemi podél budov a cest. Spousta lidí totiž přichází do velkých měst za prací a...

Na jaře roku 2017 představila Toyota mediální kampaň , jejíž součástí byly billboardy, které čistily vzduch. Podél dálnic kolem San Francisca a Los Angeles bylo nainstalováno 37 billboardů se speciálním zařízením na čištění vzduchu, které měsíčně odstranily z ovzduší výfukové plyny vyprodukované...