cholesterol

Neustále můžeme číst o tom, jak bychom se měli správně stravovat. Jenže, co do takového ideálního jídelníčku patří? To jsou otázky, které si pokládá nespočet z nás. Zvláště, když o spoustě potravin kolují různé fámy. Třeba jako o vejcích. Ta jsou označována jako zdraví nebezpečná, prý mají...

Někdy bývá nazýván králem mezi ořechy. Makadamové ořechy přitom mají vysoký obsah kalorií a tuků. A to nejsou zrovna klasické vlastnosti, které byste si spojili se zdravým jídelníčkem. Makadamy jsou však jedinečným zdrojem klíčových živin a jsou prospěšné vašemu srdci. Jaké další výhody přináší...

Světem poslední dobou létají děsivé zprávy o nebezpečnosti kokosového tuku. Spojuje se s infarktem a mrtvicí, zkrátka nás má zabíjet. Ve skutečnosti však kokos prokazatelně zabije jen toho, komu spadne na hlavu. Takových lidí je přibližně 150 ročně.

Makadamy jsou jedinečným zdrojem klíčových živin a jsou prospěšné vašemu srdci. Jaké další výhody přináší jejich konzumace?

Zapomeňte na rybí tuk, který jste jako malí museli povinně polknout každý den. Španělští vědci zjistili, že určité množství olivového oleje denně, spolu s kontrolovaným jídelníčkem, vám může snížit LDL cholesterol, a tak chránit vaše srdce.