fbpx

Anežka Chudlíková promluví na Talks v rámci Global Social Awards

Zveřejněno: 15. 5. 2019

Příběh české youtuberky je vlastně takovým splněním dívčího snu. Před necelými čtyřmi roky začala natáčet videa na YouTube. Tak trochu puberťačka, která miluje make-up. Holka s růžovými vlasy a velkými sny, které si díky talentu, píli a vytrvalosti postupně plní. Kromě úspěšné youtuberky, jejíž kanál sleduje přes 215 tisíc fanoušků, se stala jedinou populární osobností v Česku, která vytvořila vlastní čistě veganskou kosmetickou značku, zcela nezávislou a odpovědnou k právům zvířat. Teď Any svůj příběh představí na světové konferenci GLOSA Talks 28. května, kde vystoupí jako jedna z inspirativních marketingových spíkrů.

notsofunnyany 2

 

Sny se plní. Anežka, známá jako Not So Funny Any, je toho skvělým příkladem. Celý rok pracovala na přípravě vlastní nezávislé kosmetické značky Any Cosmetics. Prošla si s ní řadou komplikací, zkušeností a tvrdé práce, ale povedlo se. Získala HCS certifikát, který jako jediný stoprocentně prokazuje, že kosmetika není testovaná na zvířatech a vše je zcela veganské. Všechny produkty se navíc vyrábí přímo v Česku.

Proč nemít značku?

Její nápad se zrodil ve městě neomezených možností – v New York City. „Už delší dobu jsem si říkala, že chci vytvořit něco víc. Něco hmatatelného, protože nechci být závislá na YouTube. Tak jsem si řekla, že v Česku není vlastně žádná známá tvář, která by měla svou kosmetickou značku. A pokud to bude kreativní a vyrobené v Česku, tak by to mohlo být velké,“ říká Any.

Vůbec nešlo o peníze, ale o ten pocit, že to nevyšlo. Obrečela jsem to.

Hned začala mapovat možnosti, do prosince 2017 na všem pracovala, překonávala různé komplikace a nakonec spustila vlastní e-shop. Přišlo ale zklamání. E-shop nefungoval tak, jak měl. Místo přijímání objednávek musela prodej stopnout. „Po roce práce jsem se na to těšila jak malá a pak nic. Vůbec nešlo o peníze, ale o ten pocit, že to nevyšlo. Obrečela jsem to,“ přiznává Any. Další měsíce pak prodávala jediný produkt a až postupně začala přidávat další. Svůj sen nevzdala a v budoucnu by chtěla nabídnout široké spektrum dalších beauty produktů.

Živě s Anežkou

Její příběh je v Česku ojedinělý a o to inspirativnější. Odkrývá potenciál sociálních sítí jako nástroje neomezených možností, který by ještě před pár lety byl nemyslitelný. Nyní mění život milionů lidí po celém světě. O své zkušenosti se Anežka podělí živě na Global Social Awards v rámci konference GLOSA Talks, kam se 28. května sjedou nejsledovanější lidé planety, aby diskutovali o tom, co se změnilo v jejich životě za posledních deset let díky sociálním sítím.

Související…

Paola Antonini: Hvězda Instagramu a modelka s hendikepem míří do PrahyNejvětší světoví influenceři zamíří do Prahy. Na Global Social AwardsJohny Machette: Děsí mě, že nám influenceři budou říkat, koho volit

Formou talks neboli diskusí se představí osobnosti jako Karolína Kurková, Marcus Butler, Dom Smales, Lars Silberbauer nebo šéfredaktorka italského Cosmopolitanu Francesca Delogu. Vstupenky na konferenci GLOSA Talks jsou k dostání v síti GoOut. Veškeré novinky o programu a hostech se dozvíte na Instagramu @socialawards a webu Socialawards.global.

foto: Not So Funny Any, zdroj: Global Social Awards

Tipy redakce

Zneužívají fotek vašich dětí? Jak fungují digitální únosci

Zneužívají fotek vašich dětí? Jak fungují digitální únosci

O rodičích, kteří na internetu pilně dokumentují každý okamžik života svých...

Čtyři tipy, jak se zbavit stresu z velkoměsta. Pokud tedy nechystáte stěhování

Čtyři tipy, jak se zbavit stresu z velkoměsta. Pokud tedy nechystáte stěhování

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...

Jiří Skalický: Praha by se neměla zakonzervovat v podobě z 80. let

Jiří Skalický: Praha by se neměla zakonzervovat v podobě z 80. let

Odbor památkové péče se v Praze stará o to, aby úpravy památek nebo objektů v...

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s Podmínkami užití a Pravidly využití Cookies.