„Češi včetně našich zákazníků a kolegů v Tesco hokej milují. Navíc letos se mistrovství světa bude konat v ČR, a proto jsme se rozhodli stát se oficiálním sponzorem a promítnout toto sdílené nadšení pro hokej do velmi atraktívní a vtipné kampaně. Zákazníci u nás budou moci soutěžit prostřednictvím Clubcard aplikace o spoustu velmi zajímavých cen včetně vstupenek na finále,“ vysvětluje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka pro Tesco Česká republika.

Kampaň spojená se sponzorstvím Mistrovství světa v ledním hokeji pod záštitou Mezinárodní hokejové federace bude spuštěna ve středu 19. dubna. Tesco slibuje zábavnou a vtipnou kampaň, která osloví nejen vášnivé fanoušky hokeje, ale i širší veřejnost. Zároveň odstartuje soutěž o lístky na hokej a další velmi zajímavé ceny prostřednictvím Clubcard aplikace. Do soutěže se budou moci zapojit zákazníci prostřednictvím nákupu v kterékoli prodejně Tesco nebo na Tesco Online.

Související…

Stále více mužů trpí poruchou příjmu potravy. Problém si ale bojí přiznat
Kristýna Nedobitá

 

 

 

 

 

 

 

 

foto: Tesco, zdroj: Tesco