Zdeňka Musilová
Vystudovala matematiku a ekonomii na brněnské Masarykově univerzitě. Je učitelka máma čtyř dětí.
Články autora:
5. 3. 2020
Praha
Proč Praha nikdy nebude jako New York? Bojí se růst do výšky
České hlavní město má jen tři budovy, které jsou vyšší než sto metrů. Jenže pouze jediná z nich byla od základů až po střechu postavena po listopadu...
27. 2. 2020
Praha
Praha je blíž k regulaci Airbnb. Ceny bydlení to nesníží, tvrdí developeři
Meziroční růst cen nově postavených bytů v Praze ke konci loňského roku sice zpomalil na 4,4 procenta, ale jejich úplné zastavení, nebo dokonce...
16. 2. 2020
Byznys
Soumrak sdílené ekonomiky: Airbnb ani Uber už s ní nemají nic společného
Měl to být nový fenomén, který nás zbaví okovů vlastnictví. Byty, auta, kola, koloběžky, to vše se mělo stát součástí takzvané sdílené ekonomiky,...
13. 2. 2020
Byznys
Nabídku Aleny Schillerové na zvyšování daně z nemovitostí Praha nevyužije
Ministryně financí Alena Schillerová (ANO) připravuje další daňový balíček. Teď nemyslíme ten, co se týká piva a který balíčkem asi původně ani být...
7. 2. 2020
Praha
Pařížské centrum se uzavírá autům. Praha zatím opatrně chystá mýto
Neděle 2. února byla pro Pařížany další příležitostí, jak si mohli vyzkoušet pohyb po centru města zcela bez aut. Pařížská radnice pod vedením...
6. 2. 2020
Praha
Proč i spor kvůli zakázce na opravy souprav metra skončí zase jen jako výkřik
O co šlo v další koaliční roztržce? Spouštěčem koaliční přestřelky se stala zakázka za 14,6 miliardy korun na servis souprav metra, kterou pražský...
31. 1. 2020
Byznys
Historie venkovní reklamy a billboardy, které vstoupily do historie
První venkovní reklamy se začaly objevovat ve stejné době, kdy se hospodářská struktura měnila z té zemědělské ve prospěch průmyslu. Nejstarší...
20. 1. 2020
Smart Cities
Města, kde se to nepovedlo: Když záměr vybudovat Smart City skončí blamáží
Svět zasáhla vlna „smartcitizace“. Tak lze nazvat strategie, které mají za cíl překlopit co největší část služeb, jež svým občanům poskytují města,...
16. 1. 2020
Smart Cities
Proč se dá zrovna reklama v metru tak dobře zacílit na různé typy zákazníků
Po Praze jezdím nejčastěji metrem. Během jízdy nekoukám na displej mobilu, spíš se rozhlížím kolem sebe, takže si dříve či později kromě naštvaných...
Načíst další články