reklama

Placení kartou je pohodlné. Nemusíte přemýšlet, kolik hotovosti s sebou vzít nebo kolik vybrat z bankomatu. Karta je malá, skladná, máte ji vždy po ruce a díky bezkontaktním platbám je placení s ní o mnoho jednodušší. Také patříte k těm, kteří si rádi zjednodušují život a platí každou, byť i zcela...

Nová studie popisuje efekt , který je velmi důležitý pro prodejnost čokolády. Možná si myslíme, že je pro nás zásadní chuť, ale výzkumníci zjistili, že i samotné vnímání chuti a kvality čokolády je závislé na tom, jak hezky je zabalena.

Co nám ukázala a ještě ukazuje pandemie koronaviru? Milan Šemelák, který má za sebou výjimečnou kariéru ve světě marketingu, to říká jednoduše: Ukazuje nám důsledky chamtivosti a sobectví. Například to, že marketing se stal manipulací. A to, že člověk-zákazník už takový marketing odmítá. Krize...

Na začátku 20. století pediatři moc dobře věděli, co děti potřebují jíst. Kladli matkám na srdce, aby dodržovaly přísnou dietu. Výsledek? Až 90 % dětí si vyvinulo nechutenství a odmítalo jíst, co jim bylo nakázáno.

Funkce "bezpečnostního tlačítka" od Tinderu po aktivaci sdílí přesnou polohu uživatele a spojí uživatele či uživatelku s místními bezpečnostními složkami v případě, že se cítí být ohroženi, nebo jsou přímo napadeni. Aplikace pro seznamování by ovšem mohla udělat pro eliminaci odsouzeného...

Britský Guardian informuje o zajímavém fenoménu , který se vznáší nad propojeným světem – světem reálným a virtuálním. Nazývá ho "paradoxem soukromí". A tento paradox vychází z údivu výzkumníků nad jedním faktem: Když lidé tvrdí, že si váží svého soukromí, proč je stále dobrovolně poskytují...

Pod pojmem vizuální smog si můžeme představit ledacos, existují ale věci, na kterých se prakticky všichni shodnou. Můžeme hodiny a hodiny diskutovat o množství a formě reklamy ve veřejném prostoru, pokud ale v domě na Staroměstském náměstí s freskami Mikoláše Alše a nápisem „Svatý Václave, vévodo...

Období bezstarostné konjunktury, které skončilo s prvním nakaženým pacientem nemocí Covid-19, nás v mnoha ohledech odtrhlo od reality. Čekali jsme, že blahobyt bude trvat věčně. A právě proto může být dopad na zem, ke kterému nás koronavirová krize dotlačila, pořádně tvrdý. „Měli jsme pocit, že...

„Žijeme paralelní světy, jsme věčně paralenem sjetý a před krutou realitou bráníme se chemickou ulitou...“ Když Xindl X přirovnává ve svém songu Chemie léky k drogám a ty, co se bez nich neobejdou, nazývá mumiemi, není bohužel tak daleko od pravdy. „Zneužívání léků je v České republice násobně...

Firma Strossle, založená ve Švédsku v roce 2013, je známým zprostředkovatelem takzvané nativní reklamy, kterou využívá více než 1 500 vydavatelství v Evropě. V roce 2019 zvítězila v žebříčku Deloitte Technology Fast 500 jako nejrychleji rostoucí technologická firma v regionu EMEA.

Vědci z Tandon School of Engineering na newyorské univerzitě zjistili, že desítky tisíc stránek na Facebooku obešly pravidla zveřejňování informací o politice. Studie se zabývala online reklamním archivem společnosti Facebook mezi květnem 2018 a červnem 2019. Zjištění poukazují na nesčetné využití...

Praha se rozhodla bojovat proti vizuálnímu smogu a hned zpočátku nasadila tvrdý kalibr. Na území metropole už v blízké době neuvidíte žádnou (legální) reklamu do velikosti osmi metrů čtverečních – s výjimkou městského mobiliáře. Je tedy konec klasickým výlepovým plochám, kulatým sloupům s plakáty,...

Jak se vám daří plnění novoročních předsevzetí? Patříte k těm, kteří začátek roku berou jako nový start a příležitost k tvorbě lepších zvyků, nebo už jste dospěli k závěru, že dávat si předsevzetí k ničemu nevede? Já byla vždycky jednou z těch, co se vyžívali ve vypisování novoročních předsevzetí...

Praha 3 představila nové logo a sociální sítě měly okamžitě co řešit. Jednoduchý symbol, který se skládá z nápisu a tří čárek, začali lidé téměř okamžitě kopírovat a upravovat. Tři lajny s rozsypaným práškem, tři čárky na účtu v hospodě, tři jitrnice – to všechno evokuje pověst Žižkova jako...

První venkovní reklamy se začaly objevovat ve stejné době, kdy se hospodářská struktura měnila z té zemědělské ve prospěch průmyslu. Nejstarší billboardy, jak je známe dnes, se datují do první třetiny devatenáctého století. Za těch dvě stě let prošla venkovní reklama neuvěřitelnou proměnou, od...

V prosinci připravil Radouane Hadj Moussa se svou agenturou pro McDonalds billboardovou kampaň, která upozorňuje na bezpečnost na silnicích. Vznikla kompletně v Česku a byla pokračováním podobné kampaně, která se už před časem objevila na CLV nosičích.

Po Praze jezdím nejčastěji metrem. Během jízdy nekoukám na displej mobilu, spíš se rozhlížím kolem sebe, takže si dříve či později kromě naštvaných tváří lidí nemůžu nevšimnout reklam. Skleněné zábrany, které oddělují dveře vagónu od sedaček, pásy mezi okny a stropem vozu… Ano, tam, co je...

Proč by nějaká žena chtěla prodávat svíčku, která voní jako její vagína? Gwyneth Paltrowová k tomu podle britského deníku The Guardian své důvody evidentně má . Právě svíčka s originálním názvem This Smells Like My Vagina je jejím aktuálním podnikatelským počinem. A jde docela „na dračku“. Vypadá...

Blíží se Vánoce. Čas, který kromě tlačenice v obchodech, rodinných hádek a shánění kaprů na poslední chvíli přináší také chvíle pohody a rozjímání. A na tuhle náladu sází obchodníci všeho druhu, takže jejich reklamy emocemi opravdu přetékají.

Server History podrobně popisuje bohatou historii Santa Clause. Příběh o něm má reálný základ. Jinak je to u jeho nejoblíbenějšího soba Rudolfa. Ten je podle historiků jen výplodem bujné fantazie kreativního reklamního pracovníka.